Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Apvidus procedurālās ģenerēšanas ar Unity 3D izpēte |
Nosaukums angļu valodā |
Research on Procedural Generation of Terrains with Unity 3D |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
P.Rusakovs |
Recenzents |
Mg.sc.ing., Oļegs Gorbiks, SIA Transact Pro, sistēmu analītiķis |
Anotācija |
Darbā ir piedāvāts materiāls par apvidus procedurālas ģenerācijas pamatiem. Ir apskatīti Simpleksa, Perlina troksni, kā arī „Diamond-square” algoritms. Ir apskatītas darba ar reljefu Unity 3D vidē pamatkoncepcijas. Ir izstrādāts programmas testpiemērs, paredzēts procedurālas ģenerēšanas algoritmu pārbaudei. Izmantojot testpiemērus, bija veikti eksperimenti, lai pārbaudītu algoritmu implementācijas darbspēju un iespējas. Eksperimentu gaitā iegūti rezultāti ir analizēti no rezultāta kvalitātes (cik dabiski izskatās reljefs), reljefa detalizācijas līmenis un ātrdarbības viedokļa. Šis darbs ir paredzēts cilvēkiem, kuri interesējas ar datorspēļu izstrāžu un grib sākt strādāt ar apvidus procedurālas ģenerēšanas tehnoloģijām.
Bakalaura darbā ir 44 lappuses, 23 attēli, 2 tabulas, 25 pielikumi. Darbā izmantoti 12 informācijas avoti. |
Atslēgas vārdi |
Unity 3D, procedurāla ģenerēšana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Unity 3D, Procedural generation |
Valoda |
lv |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
02.06.2017 22:46:08 |