Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Computer Systems
Title in original language Apvidus procedurālās ģenerēšanas ar Unity 3D izpēte
Title in English Research on Procedural Generation of Terrains with Unity 3D
Department 12300 Institute of Applied Computer Systems
Scientific advisor P.Rusakovs
Reviewer Mg.sc.ing., Oļegs Gorbiks, SIA Transact Pro, sistēmu analītiķis
Abstract Darbā ir piedāvāts materiāls par apvidus procedurālas ģenerācijas pamatiem. Ir apskatīti Simpleksa, Perlina troksni, kā arī „Diamond-square” algoritms. Ir apskatītas darba ar reljefu Unity 3D vidē pamatkoncepcijas. Ir izstrādāts programmas testpiemērs, paredzēts procedurālas ģenerēšanas algoritmu pārbaudei. Izmantojot testpiemērus, bija veikti eksperimenti, lai pārbaudītu algoritmu implementācijas darbspēju un iespējas. Eksperimentu gaitā iegūti rezultāti ir analizēti no rezultāta kvalitātes (cik dabiski izskatās reljefs), reljefa detalizācijas līmenis un ātrdarbības viedokļa. Šis darbs ir paredzēts cilvēkiem, kuri interesējas ar datorspēļu izstrāžu un grib sākt strādāt ar apvidus procedurālas ģenerēšanas tehnoloģijām. Bakalaura darbā ir 44 lappuses, 23 attēli, 2 tabulas, 25 pielikumi. Darbā izmantoti 12 informācijas avoti.
Keywords Unity 3D, procedurāla ģenerēšana
Keywords in English Unity 3D, Procedural generation
Language lv
Year 2017
Date and time of uploading 02.06.2017 22:46:08