Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Computer Systems |
Title in original language |
Apvidus procedurālās ģenerēšanas ar Unity 3D izpēte |
Title in English |
Research on Procedural Generation of Terrains with Unity 3D |
Department |
Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy |
Scientific advisor |
P.Rusakovs |
Reviewer |
Mg.sc.ing., Oļegs Gorbiks, SIA Transact Pro, sistēmu analītiķis |
Abstract |
Darbā ir piedāvāts materiāls par apvidus procedurālas ģenerācijas pamatiem. Ir apskatīti Simpleksa, Perlina troksni, kā arī „Diamond-square” algoritms. Ir apskatītas darba ar reljefu Unity 3D vidē pamatkoncepcijas. Ir izstrādāts programmas testpiemērs, paredzēts procedurālas ģenerēšanas algoritmu pārbaudei. Izmantojot testpiemērus, bija veikti eksperimenti, lai pārbaudītu algoritmu implementācijas darbspēju un iespējas. Eksperimentu gaitā iegūti rezultāti ir analizēti no rezultāta kvalitātes (cik dabiski izskatās reljefs), reljefa detalizācijas līmenis un ātrdarbības viedokļa. Šis darbs ir paredzēts cilvēkiem, kuri interesējas ar datorspēļu izstrāžu un grib sākt strādāt ar apvidus procedurālas ģenerēšanas tehnoloģijām.
Bakalaura darbā ir 44 lappuses, 23 attēli, 2 tabulas, 25 pielikumi. Darbā izmantoti 12 informācijas avoti. |
Keywords |
Unity 3D, procedurāla ģenerēšana |
Keywords in English |
Unity 3D, Procedural generation |
Language |
lv |
Year |
2017 |
Date and time of uploading |
02.06.2017 22:46:08 |