Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Mārketinga darbības plānošana mazumtirdzniecībā |
Nosaukums angļu valodā |
Marketing activities and planning in retailing |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Ieva Andersone |
Recenzents |
Deniss Ščeulovs |
Anotācija |
Davronova N. Mārketinga darbības plānošana mazumtirdzniecībā: Bakalaura darbs/N. Davronova, Profesors Dr.oec.Ieva Andersone – Rīga: Rīgas Tehniskā universitāte, Inženierekonomikas un vadības fakultāte, Ārzemju studiju departaments, studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 2017.
Bakalaura darbs ir uzrakstīts angļu valodā, tā apjoms ir 68 lapaspuses (neskaitot pielikumus). Tas sevī ietver ievadu, teorētisko daļu, praktisko daļu, secinājumus un bibliogrāfisko sarakstu. Bibliogrāfiskais sarakstā ir 37 informācijas avoti.
Analītiskā daļa ietver četras apakšnodaļu veltīta analīzei par jēdzienu mārketinga ēvelēšana, modes mārketinga pirmajā apakšvirsrakstu, jēdzieni mārketinga un mārketinga instrumentus otrajā apakšvirsrakstu un efektivitāti mārketinga aktivitātes un metodes mārketinga pētījumi trešajā un ceturtajā apakšvirsrakstu, modes mārketinga stratēģija un plānošana.
Bakalaura darba praktiskajā daļā vairākās apakšnodaļās ir veikta uzņēmuma ZARA darbības analīze, autors ir veicis SVID analīzi, veicis klientu un darbinieku aptaujas, veicis mārketinga pētījumus un novērtējis ieteikto mārketinga aktivitāšu efektivitāti uzņēmumam ZARA.
Bakalaura darbs iekļauj sevī 20 attēlus, 5 tabulas un 2 pielikumus |
Atslēgas vārdi |
Mārketinga aktivitāte "Zara"; Modes mārketinga un stratēģijas; mārketinga analīze "Zara"; Modes plānošanas process "Zara". |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Marketing activity of the "Zara"; Fashion marketing and strategy; marketing analysis of "Zara"; Fashion planning process of the "Zara". |
Valoda |
eng |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
30.05.2017 12:55:18 |