Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Mašīnapmācības metožu salīdzinošā analīze un pielietošana dinamiskajās spēlēs |
Nosaukums angļu valodā |
Comparative Analysis and Implementation of Machine Learning Methods in Arcade Games |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
J.Čižovs |
Recenzents |
J.Bicāns, SIA” Zalaris HR Services Latvia” SAP CRM konsultants |
Anotācija |
Darba tēma ir “Mašīnapmācības metožu salīdzinošā analīze un pielietošana dinamiskajās spēlēs”.
Šajā darbā ir apskatītas divas mākslīga intelekta metodes, un izstrādātas programmas, kuras tās izmanto. Programmas kontrolē aģentu, kura mērķis ir veiksmīgi tikt pie mērķa punkta. Darbā ir apskatīta dinamiska, determinēta spēle “T-Rex” ar diviem ieejas kontroles signāliem.
Šī darba mērķis ir, izmantojot mākslīgo neironu tīklu (tālāk – MNT) kopā ar ģenētisko algoritmu (tālāk – ĢA) un Markova lēmumu pieņemšanas procesu (tālāk – MLPP), noteikt, kura no divām metodem visefektīvāk tiks līdz mērķa punktam tādā veida sistēmās balstoties uz vairākiem eksperimentiem.
Darba pamattekstā ir 51 lappuse, 35 attēli, 3 tabulas, 18 bilbiogrāfiskie nosaukumi. |
Atslēgas vārdi |
MLPP MNT ĢA mašīnapmācība salīdzinošā analīze |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
MDP ANT GA machine-learning comparative analysis |
Valoda |
lv |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
29.05.2017 19:52:06 |