Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Computer Systems
Title in original language Mašīnapmācības metožu salīdzinošā analīze un pielietošana dinamiskajās spēlēs
Title in English Comparative Analysis and Implementation of Machine Learning Methods in Arcade Games
Department 12300 Institute of Applied Computer Systems
Scientific advisor J.Čižovs
Reviewer J.Bicāns, SIA” Zalaris HR Services Latvia” SAP CRM konsultants
Abstract Darba tēma ir “Mašīnapmācības metožu salīdzinošā analīze un pielietošana dinamiskajās spēlēs”. Šajā darbā ir apskatītas divas mākslīga intelekta metodes, un izstrādātas programmas, kuras tās izmanto. Programmas kontrolē aģentu, kura mērķis ir veiksmīgi tikt pie mērķa punkta. Darbā ir apskatīta dinamiska, determinēta spēle “T-Rex” ar diviem ieejas kontroles signāliem. Šī darba mērķis ir, izmantojot mākslīgo neironu tīklu (tālāk – MNT) kopā ar ģenētisko algoritmu (tālāk – ĢA) un Markova lēmumu pieņemšanas procesu (tālāk – MLPP), noteikt, kura no divām metodem visefektīvāk tiks līdz mērķa punktam tādā veida sistēmās balstoties uz vairākiem eksperimentiem. Darba pamattekstā ir 51 lappuse, 35 attēli, 3 tabulas, 18 bilbiogrāfiskie nosaukumi.
Keywords MLPP MNT ĢA mašīnapmācība salīdzinošā analīze
Keywords in English MDP ANT GA machine-learning comparative analysis
Language lv
Year 2017
Date and time of uploading 29.05.2017 19:52:06