Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Mārketinga darbības plānošana mazumtirdzniecībā
Nosaukums angļu valodā New Product Introduction in Uzbekistan
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Ieva Andersone
Recenzents Deniss Ščeulovs
Anotācija ANOTĀCIJA Davronova N. Mārketinga darbības plānošana mazumtirdzniecībā: Bakalaura darbs/N. Davronova, Profesors Dr.oec.Ieva Andersone – Rīga: Rīgas Tehniskā universitāte, Inženierekonomikas un vadības fakultāte, Ārzemju studiju departaments, studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 2017. Bakalaura darbs ir uzrakstīts angļu valodā, tā apjoms ir 68 lapaspuses (neskaitot pielikumus). Tas sevī ietver ievadu, teorētisko daļu, praktisko daļu, secinājumus un bibliogrāfisko sarakstu. Bibliogrāfiskais sarakstā ir 37 informācijas avoti. Analītiskā daļa ietver četras apakšnodaļu veltīta analīzei par jēdzienu mārketinga ēvelēšana, modes mārketinga pirmajā apakšvirsrakstu, jēdzieni mārketinga un mārketinga instrumentus otrajā apakšvirsrakstu un efektivitāti mārketinga aktivitātes un metodes mārketinga pētījumi trešajā un ceturtajā apakšvirsrakstu, modes mārketinga stratēģija un plānošana. Bakalaura darba praktiskajā daļā vairākās apakšnodaļās ir veikta uzņēmuma ZARA darbības analīze, autors ir veicis SVID analīzi, veicis klientu un darbinieku aptaujas, veicis mārketinga pētījumus un novērtējis ieteikto mārketinga aktivitāšu efektivitāti uzņēmumam ZARA. Bakalaura darbs iekļauj sevī 20 attēlus, 5 tabulas un 2 pielikumus
Atslēgas vārdi mārketinga aktivitāti '' Zara '' uzlabošana; Modes mārketings; tirgus izpēte; darbība un efektivitāte "Zara".
Atslēgas vārdi angļu valodā Improving marketing activity in ''Zara''; Fashion marketing; marketing research; activity and efficiency of "Zara".
Valoda eng
Gads 2017
Darba augšupielādes datums un laiks 29.05.2017 17:27:32