Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Mārketinga darbības plānošana mazumtirdzniecībā |
Title in English |
New Product Introduction in Uzbekistan |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Ieva Andersone |
Reviewer |
Deniss Ščeulovs |
Abstract |
ANOTĀCIJA
Davronova N. Mārketinga darbības plānošana mazumtirdzniecībā: Bakalaura darbs/N. Davronova, Profesors Dr.oec.Ieva Andersone – Rīga: Rīgas Tehniskā universitāte, Inženierekonomikas un vadības fakultāte, Ārzemju studiju departaments, studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 2017.
Bakalaura darbs ir uzrakstīts angļu valodā, tā apjoms ir 68 lapaspuses (neskaitot pielikumus). Tas sevī ietver ievadu, teorētisko daļu, praktisko daļu, secinājumus un bibliogrāfisko sarakstu. Bibliogrāfiskais sarakstā ir 37 informācijas avoti.
Analītiskā daļa ietver četras apakšnodaļu veltīta analīzei par jēdzienu mārketinga ēvelēšana, modes mārketinga pirmajā apakšvirsrakstu, jēdzieni mārketinga un mārketinga instrumentus otrajā apakšvirsrakstu un efektivitāti mārketinga aktivitātes un metodes mārketinga pētījumi trešajā un ceturtajā apakšvirsrakstu, modes mārketinga stratēģija un plānošana.
Bakalaura darba praktiskajā daļā vairākās apakšnodaļās ir veikta uzņēmuma ZARA darbības analīze, autors ir veicis SVID analīzi, veicis klientu un darbinieku aptaujas, veicis mārketinga pētījumus un novērtējis ieteikto mārketinga aktivitāšu efektivitāti uzņēmumam ZARA.
Bakalaura darbs iekļauj sevī 20 attēlus, 5 tabulas un 2 pielikumus |
Keywords |
mārketinga aktivitāti '' Zara '' uzlabošana; Modes mārketings; tirgus izpēte; darbība un efektivitāte "Zara". |
Keywords in English |
Improving marketing activity in ''Zara''; Fashion marketing; marketing research; activity and efficiency of "Zara". |
Language |
eng |
Year |
2017 |
Date and time of uploading |
29.05.2017 17:27:32 |