Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Datorsistēmas
Nosaukums Datorspēles sistēmu inženierijas studijās
Nosaukums angļu valodā Computer games in Systems Engineering studies
Struktūrvienība 33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte
Darba vadītājs Mārīte Kirikova
Recenzents Larisa Zaiceva
Anotācija Šī darba mērķis ir izskaidrot, kāpēc mums vajadzētu izmantot spēles lai apmācītu studentus, kā arī sniegt informāciju par datorspēlēm un to, kā datorspēles tiek izmantotas, lai izglītotu studentus, un arī ieteikt iespējas izmantot kādu spēļu izstrādes instrumentu, lai palīdzētu mācīties par sistēmu inženieriju. Darbs satur strukturētu informāciju par spēļu izstrādes rīkiem un sistēmu inženieriju, kā arī tas piedāvā dažas idejas, kā izmantot spēļu koncepcijas izglītības mērķiem - studijām sistēmu inženierijā. Bakalaura darbs izskaidro manu ideju, kā izmantot spēļu izstrādes instrumentu, lai spēle kalpotu izglītības mērķiem, ņemot vērā dažu pētījumu rezultātus un aptaujas datus no dažādiem avotiem. Bakalaura darbs satur 65 lappuses, 48 attēlus, 3 tabulas un 70 literatūras avotu.
Atslēgas vārdi SISTĒMU INŽENIERIJA, NOPIETNĀS SPĒLES, SPĒĻU ŽANRI, SPĒĻU IZSTRĀDĀTĀJI, SPĒĻU IZSTRĀDES RĪKI, IZGLĪTĪBA, DATORSPĒLES
Atslēgas vārdi angļu valodā SYSTEM ENGINEERING, SERIOUS GAME, GAME GENRES, GAME ENGINES, GAME DEVELOPMENT TOOLS, EDUCATION, COMPUTER GAMES
Valoda eng
Gads 2017
Darba augšupielādes datums un laiks 25.05.2017 12:24:05