Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Datorspēles sistēmu inženierijas studijās |
Nosaukums angļu valodā |
Computer games in Systems Engineering studies |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Mārīte Kirikova |
Recenzents |
Larisa Zaiceva |
Anotācija |
Šī darba mērķis ir izskaidrot, kāpēc mums vajadzētu izmantot spēles lai apmācītu studentus, kā arī sniegt informāciju par datorspēlēm un to, kā datorspēles tiek izmantotas, lai izglītotu studentus, un arī ieteikt iespējas izmantot kādu spēļu izstrādes instrumentu, lai palīdzētu mācīties par sistēmu inženieriju.
Darbs satur strukturētu informāciju par spēļu izstrādes rīkiem un sistēmu inženieriju, kā arī tas piedāvā dažas idejas, kā izmantot spēļu koncepcijas izglītības mērķiem - studijām sistēmu inženierijā. Bakalaura darbs izskaidro manu ideju, kā izmantot spēļu izstrādes instrumentu, lai spēle kalpotu izglītības mērķiem, ņemot vērā dažu pētījumu rezultātus un aptaujas datus no dažādiem avotiem.
Bakalaura darbs satur 65 lappuses, 48 attēlus, 3 tabulas un 70 literatūras avotu. |
Atslēgas vārdi |
SISTĒMU INŽENIERIJA, NOPIETNĀS SPĒLES, SPĒĻU ŽANRI, SPĒĻU IZSTRĀDĀTĀJI, SPĒĻU IZSTRĀDES RĪKI, IZGLĪTĪBA, DATORSPĒLES |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
SYSTEM ENGINEERING, SERIOUS GAME, GAME GENRES, GAME ENGINES, GAME DEVELOPMENT TOOLS, EDUCATION, COMPUTER GAMES |
Valoda |
eng |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
25.05.2017 12:24:05 |