Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Computer Systems |
Title in original language |
Datorspēles sistēmu inženierijas studijās |
Title in English |
Computer games in Systems Engineering studies |
Department |
Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy |
Scientific advisor |
Mārīte Kirikova |
Reviewer |
Larisa Zaiceva |
Abstract |
Šī darba mērķis ir izskaidrot, kāpēc mums vajadzētu izmantot spēles lai apmācītu studentus, kā arī sniegt informāciju par datorspēlēm un to, kā datorspēles tiek izmantotas, lai izglītotu studentus, un arī ieteikt iespējas izmantot kādu spēļu izstrādes instrumentu, lai palīdzētu mācīties par sistēmu inženieriju.
Darbs satur strukturētu informāciju par spēļu izstrādes rīkiem un sistēmu inženieriju, kā arī tas piedāvā dažas idejas, kā izmantot spēļu koncepcijas izglītības mērķiem - studijām sistēmu inženierijā. Bakalaura darbs izskaidro manu ideju, kā izmantot spēļu izstrādes instrumentu, lai spēle kalpotu izglītības mērķiem, ņemot vērā dažu pētījumu rezultātus un aptaujas datus no dažādiem avotiem.
Bakalaura darbs satur 65 lappuses, 48 attēlus, 3 tabulas un 70 literatūras avotu. |
Keywords |
SISTĒMU INŽENIERIJA, NOPIETNĀS SPĒLES, SPĒĻU ŽANRI, SPĒĻU IZSTRĀDĀTĀJI, SPĒĻU IZSTRĀDES RĪKI, IZGLĪTĪBA, DATORSPĒLES |
Keywords in English |
SYSTEM ENGINEERING, SERIOUS GAME, GAME GENRES, GAME ENGINES, GAME DEVELOPMENT TOOLS, EDUCATION, COMPUTER GAMES |
Language |
eng |
Year |
2017 |
Date and time of uploading |
25.05.2017 12:24:05 |