Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Transportbūves |
Nosaukums |
„Regulējamu krustojumu caurlaidspējas optimizācija Rīgā” („Autoceļa A9 Rīga(Skulte)-Liepāja posma pārbūve”) |
Nosaukums angļu valodā |
„Throuhput Optimization of Controlled Junction in Riga” („Reconstruction of Road A9 Riga (Skulte)-Liepaja Section”) |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
J.Smirnovs |
Recenzents |
A.Zariņš. prof. |
Anotācija |
Bakalaura darba tēma ir “Regulējumu krustojumu caurlaidspējas optimizācija Rīgā”.
Regulējamu krustojumu caurlaidspējas optimizācijas izpētei Rīgā veicu sekojošas darbības.
1. Analizēju pieejamo zinātnisko un teorētisko literaturu par esošo optimizācijas efektivitāti.
2. Analizēju pieejamo zinātnisko un teorētisko literatūru par pasākumiem, kā tiek risināta regulējamu krustojumu optimizācija citās valstīs.
3. Veicu neatkarīgas auditorijas aptauju par dažādu optimizācijas līdzekļu un pasākumu izmantošanu un ieviešanu Rīgā un analizēju to.
4. Izdarīju secinājumus.
Objekta pārbūve inženierprojektam A9 autoceļš “Rīga (Skulte) - Liepājas” no 186,155 – 188,30 km” atrodas Grobiņas pilsētas teritorijā. A9 autoceļš “Rīga (Skulte) - Liepāja no 0,00 līdz 199,60 km ir Latvijas galvenais autoceļš, kas savieno autoceļu A5 Rīgas apvedceļu pie Skultes viadukta ar Liepāju. Ceļa garums ir 199,6 km, tas visā garumā klāts ar asfaltbetona segumu un šķērso Lielupi un Ventu.
Pārbūvējamajā ceļa posmā jānodrošina perspektīvajai satiksmes intensitātei un sastāvam atbilstošs segas nestspējas un satiksmes drošības līmenis, kā arī autobraucēju komforts.
Darbs satur 152 lpp., 31 tabulau, 25 attēlus, 8 rasējumus un 35 literatūras avotus. |
Atslēgas vārdi |
Regulējams krustojums, luksofors, satiksmes mezgls, optimizācija, Rīga |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Adjustable crossroad, signal lights, traffic junction, optimization, Riga |
Valoda |
lv |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
25.05.2017 10:58:22 |