Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Transportbūves
Nosaukums „Regulējamu krustojumu caurlaidspējas optimizācija Rīgā” („Autoceļa A9 Rīga(Skulte)-Liepāja posma pārbūve”)
Nosaukums angļu valodā „Throuhput Optimization of Controlled Junction in Riga” („Reconstruction of Road A9 Riga (Skulte)-Liepaja Section”)
Autors Reinis Petermanis
Struktūrvienība 24100 Transportbūvju institūts
Darba vadītājs J.Smirnovs
Recenzents A.Zariņš. prof.
Anotācija Bakalaura darba tēma ir “Regulējumu krustojumu caurlaidspējas optimizācija Rīgā”. Regulējamu krustojumu caurlaidspējas optimizācijas izpētei Rīgā veicu sekojošas darbības. 1. Analizēju pieejamo zinātnisko un teorētisko literaturu par esošo optimizācijas efektivitāti. 2. Analizēju pieejamo zinātnisko un teorētisko literatūru par pasākumiem, kā tiek risināta regulējamu krustojumu optimizācija citās valstīs. 3. Veicu neatkarīgas auditorijas aptauju par dažādu optimizācijas līdzekļu un pasākumu izmantošanu un ieviešanu Rīgā un analizēju to. 4. Izdarīju secinājumus. Objekta pārbūve inženierprojektam A9 autoceļš “Rīga (Skulte) - Liepājas” no 186,155 – 188,30 km” atrodas Grobiņas pilsētas teritorijā. A9 autoceļš “Rīga (Skulte) - Liepāja no 0,00 līdz 199,60 km ir Latvijas galvenais autoceļš, kas savieno autoceļu A5 Rīgas apvedceļu pie Skultes viadukta ar Liepāju. Ceļa garums ir 199,6 km, tas visā garumā klāts ar asfaltbetona segumu un šķērso Lielupi un Ventu. Pārbūvējamajā ceļa posmā jānodrošina perspektīvajai satiksmes intensitātei un sastāvam atbilstošs segas nestspējas un satiksmes drošības līmenis, kā arī autobraucēju komforts. Darbs satur 152 lpp., 31 tabulau, 25 attēlus, 8 rasējumus un 35 literatūras avotus.
Atslēgas vārdi Regulējams krustojums, luksofors, satiksmes mezgls, optimizācija, Rīga
Atslēgas vārdi angļu valodā Adjustable crossroad, signal lights, traffic junction, optimization, Riga
Valoda lv
Gads 2017
Darba augšupielādes datums un laiks 25.05.2017 10:58:22