Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Mārketinga stratēģijas izstrāde restorānu biznesā |
Nosaukums angļu valodā |
Development of marketing strategy in the restaurant business |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Ieva Andersone |
Recenzents |
Vladimirs Šatrevičs |
Anotācija |
ANOTĀCIJA
Turgonov M. Marketinga stratēģiju attīstība restorānu biznesā
Bakalaura darbs / M Turgunov, prof. Ieva Andersone – Rīga: Rīgas Tehniskā Universitāte, Inženierekonomikas un vadības fakultāte, Ārzemju studentu departaments, bakalaura līmeņa studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”.
Bakalaura darbs ir uzrakstīts angļu valodā. Bakalaura darba apjoms ir 55 lapas (neiekļaujot pielikumus). Darbs sastāv no Ievada, Analītiksās un Praktiskās daļas, Secinājumiem un Priekšlikumiem, un Bibliogrāfijas. Bibligrāfijas sastāv no 56 informācijas avotiem.
Analītiskā daļa ietver četras nodaļas. Pirmā veltīta marketinga konceptu analīzei, otrā – restorānu biznesa raksturošanai un klasificēšanai, trešajā un ceturtajā – marketinga stratēģiju specifikāciju restorānu biznesā noteikšanu un marketinga pētījumam.
Praktiskā daļa sīkāk iedalās 6 nodaļās, kas ietver ēdināšanas industrijas Latvijā attīstības aprakstu, vispārīgu informāciju par restorānu “Locale” Rīgā. Autors ir izmantojis tādus analīzes paņēmienus kā SVID, anketēšanu, interviju ar restorāna pārstāvi un dažādus mārketinga aprēķinus.
Bakalaura darbā iekļauti – 13 attēli, 5 tabulas, 2 pielikumi. |
Atslēgas vārdi |
Marketinga, restorāna, biznesa |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
marketing, restaurant, business |
Valoda |
eng |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
23.05.2017 17:46:09 |