Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Mārketinga stratēģijas izstrādāšana" |
Nosaukums angļu valodā |
"Development of Marketing Strategy" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Andersone Ieva |
Recenzents |
Levina Baiba, Mg.oec., RTU UIVI Mācību biroja vadītāja |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Mārtiņš Straupmanis
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec. Ieva Anderosne
Bakalaura darba temats: „ Mārketinga stratēģijas izstrāde”
Bakalaura darba apjoms: 77 lpp, 6 tab., 14 att.
Bakalaura darbā izmantotie materiāli: Darbā analizētas tādu mārketinga profesionāļu pieejas kā F.Kotlera, H.Kartajana, I.Setivana, B.Haligana, D.Šana, M.Makdonalda, S.Godina, G.Veinerčaka u.c., analizējot informāciju no zinātniskās literatūras, interneta resursiem un mācību līdzekļiem.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Analizējot teorētiskās mārketinga stratēģijas secināts, ka pagājušajā gadsimtā izstrādātās stratēģijas vairāk koncentrējas uz tirgus analīzi un rīcību atkarībā no tās, taču šajā gadsimtā radītās stratēģijas un praktiskiem risinājumiem preču virzīšanai tirgū. Pētījumā iegūtie rezultāti norāda, ka uzņēmuma mārketinga stratēģija jābalsta uz konkurentu vājām vietām, jo analizētā tirgus dalībnieki ir vāji. Mārketinga stratēģija jābalsta uz personīgu un ilglaicīgu attiecību veidošanu ar klientu.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Straupmanis M. Mārketinga stratēģijas izstrāde: Bakalaura darbs/Zinātn.vadītāja Andersone I. – Datorsalikums. – Rīga: RTU, 2017. -77lpp. |
Atslēgas vārdi |
Mārketinga stratēģijas izstrāde |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Development of Marketing Strategy |
Valoda |
lv |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
16.05.2017 18:56:47 |