Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Elektrotehnoloģiju datorvadība |
Nosaukums |
"Elektriskās vilces piedziņas realizācijas iespēju izpēte pasažieru dīzeļvilcieniem" |
Nosaukums angļu valodā |
"Consideration of Possibility to Install Electrical Traction Drives in System of the Passenger Diesel Trains" |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Ivars Raņķis |
Recenzents |
Viesturs Bražis |
Anotācija |
Maģistra darba tēma ir „Elektriskās vilces piedziņas realizācijas iespēju izpēte pasažieru dīzeļvilcieniem”. Darbs sastāv no ievada, trim sadaļām, secinājumiem un no literatūras avotu saraksta. Darba pirmā daļa ir veltīta DR1A sērijas dīzeļvilciena uzbūves vēsturei un veiktajām modernizācijām. Darba otrajā daļā ir aprakstīti iespējamie dīzeļvilciena uzlabojumi un ieguvumi no elektriskās vilces piedziņas realizācijas. Trešajā daļā ir aplūkoti iespējamie spēka iekārtas un papildaprīkojuma ražotāji un viņu produkcija, ko var izmantot dīzeļvilciena modernizācijā. Darba mērķis - aptuveni novērtēt dīzeļvilciena modernizācijas iespējas, izmantojot zemvagona izpildījuma dīzeļģeneratoru, asinhronos vilces elektriskos dzinējus ar frekvenču pārveidotājiem, tā realizējot elektrisko vilces transmisiju. Darbs satur 68 lapas, t.sk. 44 attēlus, 7 tabulas, 2 diagrammas, kā arī darbā ir izmantoti 24 informācijas avoti. |
Atslēgas vārdi |
ektriskās vilces piedziņas realizācijas iespēju izpēte pasažieru dīzeļvilcieniem |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Consideration of Possibility to Install Electrical Traction Drives in System of the Passenger Diesel Trains |
Valoda |
lv |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
10.05.2017 20:33:41 |