Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Ekonomika |
Nosaukums |
"E-marketinga plānošana tūrisma nozarē" |
Nosaukums angļu valodā |
„Planning of e-marketing in tourism industry” |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Prof. E.Gaile-Sarkane |
Recenzents |
Lektore K.Gorbunova |
Anotācija |
Bakalaura darbā ir definēts e-marketinga jēdziens, un izpētīti to plānošanas teorētiskie aspekti. Tiek izskatīti interneta marketinga stratēģiskie mērķi un taktiskie pamatrīki. Darbā ir analizēta tūrisma nozare un e-marketinga nozīme tajā. Bakalaura darba analitiskajā daļā tika
analizēti veiktas anketēšanas rezultāti, kura piedalījās Balttour 2011 izstādes dalībnieki. Ka arī tika izstrādāts, ka galvenais darba mērķis, e-marketinga plāns Latvijas tūrisma aģentūrai, teorētisko plānošanas aspektu izskaidrošanai.
Darba apjoms ir 72 lappuses, tas satur 12 attēlus, 15 tabulas, 1 formulu un 6 pielikumus. |
Atslēgas vārdi |
e-marketings, tūrisms, interneta marketings, anketēšana, plānošana, marketinga plāns |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
e-marketing, tourism, internet marketing, survey, planning, marketing plan |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
02.06.2011 22:41:40 |