| Form of studies |
Bachelor |
| Title of the study programm |
Economics |
| Title in original language |
"E-marketinga plānošana tūrisma nozarē" |
| Title in English |
„Planning of e-marketing in tourism industry” |
| Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
| Scientific advisor |
Prof. E.Gaile-Sarkane |
| Reviewer |
Lektore K.Gorbunova |
| Abstract |
Bakalaura darbā ir definēts e-marketinga jēdziens, un izpētīti to plānošanas teorētiskie aspekti. Tiek izskatīti interneta marketinga stratēģiskie mērķi un taktiskie pamatrīki. Darbā ir analizēta tūrisma nozare un e-marketinga nozīme tajā. Bakalaura darba analitiskajā daļā tika
analizēti veiktas anketēšanas rezultāti, kura piedalījās Balttour 2011 izstādes dalībnieki. Ka arī tika izstrādāts, ka galvenais darba mērķis, e-marketinga plāns Latvijas tūrisma aģentūrai, teorētisko plānošanas aspektu izskaidrošanai.
Darba apjoms ir 72 lappuses, tas satur 12 attēlus, 15 tabulas, 1 formulu un 6 pielikumus. |
| Keywords |
e-marketings, tūrisms, interneta marketings, anketēšana, plānošana, marketinga plāns |
| Keywords in English |
e-marketing, tourism, internet marketing, survey, planning, marketing plan |
| Language |
lv |
| Year |
2011 |
| Date and time of uploading |
02.06.2011 22:41:40 |