Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Economics
Title in original language "E-marketinga plānošana tūrisma nozarē"
Title in English „Planning of e-marketing in tourism industry”
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Prof. E.Gaile-Sarkane
Reviewer Lektore K.Gorbunova
Abstract Bakalaura darbā ir definēts e-marketinga jēdziens, un izpētīti to plānošanas teorētiskie aspekti. Tiek izskatīti interneta marketinga stratēģiskie mērķi un taktiskie pamatrīki. Darbā ir analizēta tūrisma nozare un e-marketinga nozīme tajā. Bakalaura darba analitiskajā daļā tika analizēti veiktas anketēšanas rezultāti, kura piedalījās Balttour 2011 izstādes dalībnieki. Ka arī tika izstrādāts, ka galvenais darba mērķis, e-marketinga plāns Latvijas tūrisma aģentūrai, teorētisko plānošanas aspektu izskaidrošanai. Darba apjoms ir 72 lappuses, tas satur 12 attēlus, 15 tabulas, 1 formulu un 6 pielikumus.
Keywords e-marketings, tūrisms, interneta marketings, anketēšana, plānošana, marketinga plāns
Keywords in English e-marketing, tourism, internet marketing, survey, planning, marketing plan
Language lv
Year 2011
Date and time of uploading 02.06.2011 22:41:40