Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Tirgus pieeja uzņēmumā “RaWood”: no B2B uz B2C Lielbritānijas koka kurināmā tirgū |
Nosaukums angļu valodā |
Companys “RaWood” Marketing Approach: from B2B to B2C in the UK Wood Fuel Market |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
J.Grēviņš, J.Bancrof, L.Kristberga |
Recenzents |
I.Jākobsone |
Anotācija |
Šī bakalaura darba tēma ir “Kompānijas RaWood marketing pieejas: mainot segmentu no B2B uz B2C”. Bakalora darba pamatā ir dažādu litertūras avotu apskati un salidzinājumi par to kā kā atsķiras kompānijas kas strādā B2B un B2C segmentā. Autors ir veicis arī intervijas ar kompānijām no Anglijas kuras šobrīd strādā B2C, lai gūtu atbildes uz visiem jautājumiem kas ļaus saprast kompānijai RaWood kas nepieciešams un ar ko rēķināties pārejot uz B2C segmentu. Lasītājs tiks iepazīstināts arī ar RaWood kompāniju un tās plāniem.
Bakalaura darbā ir iekļautas 4 intervijas, 12 ilustrācijas un 2 tabulas.
Bakalaura draba valoda ir angļu valoda |
Atslēgas vārdi |
B2C, B2B, Mārketingu komunikācija, Biznesa vide, Apvineotā Karaliste, Malkas tirgus, Soaciālie tīkli |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Marketing communication, B2B vs B2C, business environment, wood fuel, the United Kingdom, RaWood, social media. |
Valoda |
eng |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
18.04.2017 09:28:56 |