Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Vadīšana starptautiskos uzņēmumos
Nosaukums Tirgus pieeja uzņēmumā “RaWood”: no B2B uz B2C Lielbritānijas koka kurināmā tirgū
Nosaukums angļu valodā Companys “RaWood” Marketing Approach: from B2B to B2C in the UK Wood Fuel Market
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs J.Grēviņš, J.Bancrof, L.Kristberga
Recenzents I.Jākobsone
Anotācija Šī bakalaura darba tēma ir “Kompānijas RaWood marketing pieejas: mainot segmentu no B2B uz B2C”. Bakalora darba pamatā ir dažādu litertūras avotu apskati un salidzinājumi par to kā kā atsķiras kompānijas kas strādā B2B un B2C segmentā. Autors ir veicis arī intervijas ar kompānijām no Anglijas kuras šobrīd strādā B2C, lai gūtu atbildes uz visiem jautājumiem kas ļaus saprast kompānijai RaWood kas nepieciešams un ar ko rēķināties pārejot uz B2C segmentu. Lasītājs tiks iepazīstināts arī ar RaWood kompāniju un tās plāniem. Bakalaura darbā ir iekļautas 4 intervijas, 12 ilustrācijas un 2 tabulas. Bakalaura draba valoda ir angļu valoda
Atslēgas vārdi B2C, B2B, Mārketingu komunikācija, Biznesa vide, Apvineotā Karaliste, Malkas tirgus, Soaciālie tīkli
Atslēgas vārdi angļu valodā Marketing communication, B2B vs B2C, business environment, wood fuel, the United Kingdom, RaWood, social media.
Valoda eng
Gads 2017
Darba augšupielādes datums un laiks 18.04.2017 09:28:56