Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Management in international business |
Title in original language |
Tirgus pieeja uzņēmumā “RaWood”: no B2B uz B2C Lielbritānijas koka kurināmā tirgū |
Title in English |
Companys “RaWood” Marketing Approach: from B2B to B2C in the UK Wood Fuel Market |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
J.Grēviņš, J.Bancrof, L.Kristberga |
Reviewer |
I.Jākobsone |
Abstract |
Šī bakalaura darba tēma ir “Kompānijas RaWood marketing pieejas: mainot segmentu no B2B uz B2C”. Bakalora darba pamatā ir dažādu litertūras avotu apskati un salidzinājumi par to kā kā atsķiras kompānijas kas strādā B2B un B2C segmentā. Autors ir veicis arī intervijas ar kompānijām no Anglijas kuras šobrīd strādā B2C, lai gūtu atbildes uz visiem jautājumiem kas ļaus saprast kompānijai RaWood kas nepieciešams un ar ko rēķināties pārejot uz B2C segmentu. Lasītājs tiks iepazīstināts arī ar RaWood kompāniju un tās plāniem.
Bakalaura darbā ir iekļautas 4 intervijas, 12 ilustrācijas un 2 tabulas.
Bakalaura draba valoda ir angļu valoda |
Keywords |
B2C, B2B, Mārketingu komunikācija, Biznesa vide, Apvineotā Karaliste, Malkas tirgus, Soaciālie tīkli |
Keywords in English |
Marketing communication, B2B vs B2C, business environment, wood fuel, the United Kingdom, RaWood, social media. |
Language |
eng |
Year |
2017 |
Date and time of uploading |
18.04.2017 09:28:56 |