Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Vadīšana starptautiskos uzņēmumos
Nosaukums Atšķirīgu patērētāju izvēle pērkot sāli
Nosaukums angļu valodā What are the Preferences of Different Types of Consumers when Buying Salt
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs J.Grēviņš, J.Bancrof, L.Kristberga
Recenzents A.Dzedons
Anotācija Šī dokumenta mērķis ir veikt analīzi, vai galda sāls iepakojums potenciāli var ietekmēt Latvijas pircēju ieradumus. Izpētes galvenais uzdevums - noskaidrot, kādus galda sāls atribūtus patērētāji vērtē visvairāk. Diplomdarba mērķis bija izzināt, vai galda sāls iepakojuma veidu paplašināšana piesaistīs vairāk klientu un vai tas ietekmēs klientu lēmumu veikt pirkumu. Darba gaitā tika noskaidrots, ka ir trīs faktori, kuri galvenokārt ietekmē patērētāju lēmumus – produkta dizains, ērts funkcionāls iepakojums un marķējums. Tika izdarīts vēl viens vērtīgs secinājums – vairums respondentu piekrīt tam, ka galda sāls iepakojuma uzlabošana ir nepieciešama un tā pozitīvi ietekmēs pircēju sāls produkcijas izvēli.
Atslēgas vārdi Patērētāju uzvedība; Iepakojuma dizains; Mārketings
Atslēgas vārdi angļu valodā Consumer behavior; Packaging design; Marketing
Valoda eng
Gads 2017
Darba augšupielādes datums un laiks 03.04.2017 16:17:30