Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Atšķirīgu patērētāju izvēle pērkot sāli |
Nosaukums angļu valodā |
What are the Preferences of Different Types of Consumers when Buying Salt |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
J.Grēviņš, J.Bancrof, L.Kristberga |
Recenzents |
A.Dzedons |
Anotācija |
Šī dokumenta mērķis ir veikt analīzi, vai galda sāls iepakojums potenciāli var ietekmēt Latvijas pircēju ieradumus. Izpētes galvenais uzdevums - noskaidrot, kādus galda sāls atribūtus patērētāji vērtē visvairāk. Diplomdarba mērķis bija izzināt, vai galda sāls iepakojuma veidu paplašināšana piesaistīs vairāk klientu un vai tas ietekmēs klientu lēmumu veikt pirkumu.
Darba gaitā tika noskaidrots, ka ir trīs faktori, kuri galvenokārt ietekmē patērētāju lēmumus – produkta dizains, ērts funkcionāls iepakojums un marķējums. Tika izdarīts vēl viens vērtīgs secinājums – vairums respondentu piekrīt tam, ka galda sāls iepakojuma uzlabošana ir nepieciešama un tā pozitīvi ietekmēs pircēju sāls produkcijas izvēli. |
Atslēgas vārdi |
Patērētāju uzvedība; Iepakojuma dizains; Mārketings |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Consumer behavior; Packaging design; Marketing |
Valoda |
eng |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
03.04.2017 16:17:30 |