Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Management in international business |
Title in original language |
Atšķirīgu patērētāju izvēle pērkot sāli |
Title in English |
What are the Preferences of Different Types of Consumers when Buying Salt |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
J.Grēviņš, J.Bancrof, L.Kristberga |
Reviewer |
A.Dzedons |
Abstract |
Šī dokumenta mērķis ir veikt analīzi, vai galda sāls iepakojums potenciāli var ietekmēt Latvijas pircēju ieradumus. Izpētes galvenais uzdevums - noskaidrot, kādus galda sāls atribūtus patērētāji vērtē visvairāk. Diplomdarba mērķis bija izzināt, vai galda sāls iepakojuma veidu paplašināšana piesaistīs vairāk klientu un vai tas ietekmēs klientu lēmumu veikt pirkumu.
Darba gaitā tika noskaidrots, ka ir trīs faktori, kuri galvenokārt ietekmē patērētāju lēmumus – produkta dizains, ērts funkcionāls iepakojums un marķējums. Tika izdarīts vēl viens vērtīgs secinājums – vairums respondentu piekrīt tam, ka galda sāls iepakojuma uzlabošana ir nepieciešama un tā pozitīvi ietekmēs pircēju sāls produkcijas izvēli. |
Keywords |
Patērētāju uzvedība; Iepakojuma dizains; Mārketings |
Keywords in English |
Consumer behavior; Packaging design; Marketing |
Language |
eng |
Year |
2017 |
Date and time of uploading |
03.04.2017 16:17:30 |