Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Management in international business
Title in original language Atšķirīgu patērētāju izvēle pērkot sāli
Title in English What are the Preferences of Different Types of Consumers when Buying Salt
Department 01B00 Riga Business School
Scientific advisor J.Grēviņš, J.Bancrof, L.Kristberga
Reviewer A.Dzedons
Abstract Šī dokumenta mērķis ir veikt analīzi, vai galda sāls iepakojums potenciāli var ietekmēt Latvijas pircēju ieradumus. Izpētes galvenais uzdevums - noskaidrot, kādus galda sāls atribūtus patērētāji vērtē visvairāk. Diplomdarba mērķis bija izzināt, vai galda sāls iepakojuma veidu paplašināšana piesaistīs vairāk klientu un vai tas ietekmēs klientu lēmumu veikt pirkumu. Darba gaitā tika noskaidrots, ka ir trīs faktori, kuri galvenokārt ietekmē patērētāju lēmumus – produkta dizains, ērts funkcionāls iepakojums un marķējums. Tika izdarīts vēl viens vērtīgs secinājums – vairums respondentu piekrīt tam, ka galda sāls iepakojuma uzlabošana ir nepieciešama un tā pozitīvi ietekmēs pircēju sāls produkcijas izvēli.
Keywords Patērētāju uzvedība; Iepakojuma dizains; Mārketings
Keywords in English Consumer behavior; Packaging design; Marketing
Language eng
Year 2017
Date and time of uploading 03.04.2017 16:17:30