Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Vadīšana starptautiskos uzņēmumos
Nosaukums Personīgā zīmolvedība internetā jauniem profesionāļiem Latvijā: personīgā zīmola radīšana
Nosaukums angļu valodā Personal Branding in Web 2.0 for Young Professionals in Latvia: Creating a Personal Brand
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs J.Grēviņš, J.Bancrof, L.Kristberga
Recenzents L.Kalyta
Anotācija Darba tēma ir “Personīgā zīmolvedība internetā jauniem profesionāļiem Latvijā: personīgā zīmola radīšana”. Pēdējās desmitgadēs arvien ievērojama daļa no biznesa operācijām tiek veiktas e-vidē. Arī darbinieku atlase ir viena no šīm operācijām. Cilvēkresursu speciālisti arvien biežāk lieto interneta platformas, lai meklētu un vērtētu kandidātus. Tādēļ, lai būtu labākā pozīcijā darba tirgū, arī darba ņēmēji arvien biežāk izvēlas demonstrēt savas prasmes un pieredzi e-vidē. Kandidātiem, kuri spēj izveidot pievilcīgu LinkedIn profilu un prastu papildināt to ar rūpīgi izveidotu Facebook profilu, kurā demonstrētu labas “mīkstās prasmes”, būtu lielākas izredzes tikt pieņemtiem darbā. Darba mērķis ir noteikt vai un cik ļoti ir iespējams “mīkstās prasmes” un cilvēciskās īpašības demonstrēt Facebook profilā. Kā arī izpētīt, vai jauni profesionāļi, vecumā no 18 līdz 30 gadiem, spēj šīs prasmes demonstrēt savos Facebook profilos. Darba analīze ir balstīta uz aptauju rezultātiem, kas iegūta interneta vidē. Bakalaura darbs satur 39 lapas; tajā ir 11 tabulas, 3 grafiski attēli un 3 pielikumi. Darba valoda ir angļu valoda.
Atslēgas vārdi Personīgā zīmolvedība interneta vidē
Atslēgas vārdi angļu valodā Personal branding online facebook soft skills personality traits young professionals
Valoda eng
Gads 2017
Darba augšupielādes datums un laiks 03.04.2017 15:12:33