Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Management in international business |
Title in original language |
Personīgā zīmolvedība internetā jauniem profesionāļiem Latvijā: personīgā zīmola radīšana |
Title in English |
Personal Branding in Web 2.0 for Young Professionals in Latvia: Creating a Personal Brand |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
J.Grēviņš, J.Bancrof, L.Kristberga |
Reviewer |
L.Kalyta |
Abstract |
Darba tēma ir “Personīgā zīmolvedība internetā jauniem profesionāļiem Latvijā: personīgā zīmola radīšana”.
Pēdējās desmitgadēs arvien ievērojama daļa no biznesa operācijām tiek veiktas e-vidē. Arī darbinieku atlase ir viena no šīm operācijām. Cilvēkresursu speciālisti arvien biežāk lieto interneta platformas, lai meklētu un vērtētu kandidātus. Tādēļ, lai būtu labākā pozīcijā darba tirgū, arī darba ņēmēji arvien biežāk izvēlas demonstrēt savas prasmes un pieredzi e-vidē. Kandidātiem, kuri spēj izveidot pievilcīgu LinkedIn profilu un prastu papildināt to ar rūpīgi izveidotu Facebook profilu, kurā demonstrētu labas “mīkstās prasmes”, būtu lielākas izredzes tikt pieņemtiem darbā.
Darba mērķis ir noteikt vai un cik ļoti ir iespējams “mīkstās prasmes” un cilvēciskās īpašības demonstrēt Facebook profilā. Kā arī izpētīt, vai jauni profesionāļi, vecumā no 18 līdz 30 gadiem, spēj šīs prasmes demonstrēt savos Facebook profilos.
Darba analīze ir balstīta uz aptauju rezultātiem, kas iegūta interneta vidē.
Bakalaura darbs satur 39 lapas; tajā ir 11 tabulas, 3 grafiski attēli un 3 pielikumi.
Darba valoda ir angļu valoda. |
Keywords |
Personīgā zīmolvedība interneta vidē |
Keywords in English |
Personal branding online facebook soft skills personality traits young professionals |
Language |
eng |
Year |
2017 |
Date and time of uploading |
03.04.2017 15:12:33 |