Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Mobilo lietotņu reklamēšana Latvijā |
Nosaukums angļu valodā |
Advertising of Mobile Apps in Latvia |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
J.Grēviņš, J.Bancrof, L.Kristberga |
Recenzents |
T.Ņikitina |
Anotācija |
Pēdējā desmitgadē kompānijas izstādā ar vien vairāk un vairāk mobilās lietotnes, kas, savukārt, palielina to savstarpējo konkurenci. Ņemot vērā šo situāciju, darba autors ir izvirzījis pētījuma jautājumu “Kādu reklāmas kanālu būtu jālieto, lai iegūtu pēc iespējas vairāk lejupielādes mobilajai lietotnei Latvijā”?
Darba literatūras apskatā autors ir apkopojis vissvarīgākos un attiecināmākos reklāmas kanālus aplikāciju reklamēšanai, balstoties uz esošo literatūru un ekspertu viedokļiem, kas tālāk tiek izmantoti darba empīriskajā daļā – kvantitatīvajā aptaujā, kurā piedalījās 252 respondenti, kuri tika taujāti par lietotņu atklāšanu, motivāciju lejupielādēšanai un attieksmi pret lietotņu reklamēšanas kanāliem. Darbā ir iekļauti 4 grafiki un 2 tabulas.
Rezultāti liecina, ka Latvijā no visiem apskatītajiem reklamēšanas kanāliem tieši lietotnes pozicionēšana lietotņu platformu augšgalā, ko piedāvā Apple Search Ads App Store platformai un Google AdWords Google Play platformai novied pie visvairāk lejupielādēm. |
Atslēgas vārdi |
reklamēšana, mobilās lietotnes; reklāmu kanāli; lietotņu lejupielādes |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
advertising; mobile apps; advertising channels; app downloads |
Valoda |
eng |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
03.04.2017 14:02:45 |