Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Management in international business
Title in original language Mobilo lietotņu reklamēšana Latvijā
Title in English Advertising of Mobile Apps in Latvia
Department 01B00 Riga Business School
Scientific advisor J.Grēviņš, J.Bancrof, L.Kristberga
Reviewer T.Ņikitina
Abstract Pēdējā desmitgadē kompānijas izstādā ar vien vairāk un vairāk mobilās lietotnes, kas, savukārt, palielina to savstarpējo konkurenci. Ņemot vērā šo situāciju, darba autors ir izvirzījis pētījuma jautājumu “Kādu reklāmas kanālu būtu jālieto, lai iegūtu pēc iespējas vairāk lejupielādes mobilajai lietotnei Latvijā”? Darba literatūras apskatā autors ir apkopojis vissvarīgākos un attiecināmākos reklāmas kanālus aplikāciju reklamēšanai, balstoties uz esošo literatūru un ekspertu viedokļiem, kas tālāk tiek izmantoti darba empīriskajā daļā – kvantitatīvajā aptaujā, kurā piedalījās 252 respondenti, kuri tika taujāti par lietotņu atklāšanu, motivāciju lejupielādēšanai un attieksmi pret lietotņu reklamēšanas kanāliem. Darbā ir iekļauti 4 grafiki un 2 tabulas. Rezultāti liecina, ka Latvijā no visiem apskatītajiem reklamēšanas kanāliem tieši lietotnes pozicionēšana lietotņu platformu augšgalā, ko piedāvā Apple Search Ads App Store platformai un Google AdWords Google Play platformai novied pie visvairāk lejupielādēm.
Keywords reklamēšana, mobilās lietotnes; reklāmu kanāli; lietotņu lejupielādes
Keywords in English advertising; mobile apps; advertising channels; app downloads
Language eng
Year 2017
Date and time of uploading 03.04.2017 14:02:45