Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Vadīšana starptautiskos uzņēmumos
Nosaukums Motivācija korporatīvās sociālās atbildības stratēģijā Latvijas mazumtirdzniecības sektora ietvaros
Nosaukums angļu valodā Motives in Corporate Social Responsibility Strategies within Latvian Business Retail Sector
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs J.Grēviņš, J.Bancrof, L.Kristberga
Recenzents K.J.Ātrens
Anotācija ABSTRACT (IN LATVIAN) Šī Bakalaura darba temats ir “Motivācija Korporatīvās Sociālās Atbildības Stratēģijā Latvijas Mazumtirdzniecības Sektora Ietvaros”. Galvenie pētījumā aptvertie jautājumi ir konceptuālie ietvari, kas saistīti ar sociālas atzinības motivāciju, konkurences priekšrocību, reklāmu un valsts iestādēm; papildinot, autors darbā ietver vairākus esošos pētījumus Latvijas privātā sektora robežās. Papildinot, darbs iekļauj analīzi par iepriekš minētajām motivācijām 12 Latvijas mazumtirdzniecības iestādēs. Rezultātā, autors sniedz ieteikumus industrijas pārstāvjiem par to kā gūt labumu no korporatīvās sociālas atbildības iekšējās motivācijas. Pavisam darbā izmantotas astoņas sadaļas, divas figūras, sešpadsmit tabulas un četri pielikumi. Bakalaura darba valoda ir angļu valoda.
Atslēgas vārdi Korporatīvā sociālā atbildība; KSA; KSA motīvies; Motīvi Korporatīvās sociālās atbildības; KSA stratēģijas
Atslēgas vārdi angļu valodā Corporate Social Responsibility; CSR; Motives in CSR; Motives in Corporate Social Responsibility; CSR Strategies
Valoda eng
Gads 2017
Darba augšupielādes datums un laiks 03.04.2017 12:07:07