Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Motivācija korporatīvās sociālās atbildības stratēģijā Latvijas mazumtirdzniecības sektora ietvaros |
Nosaukums angļu valodā |
Motives in Corporate Social Responsibility Strategies within Latvian Business Retail Sector |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
J.Grēviņš, J.Bancrof, L.Kristberga |
Recenzents |
K.J.Ātrens |
Anotācija |
ABSTRACT (IN LATVIAN)
Šī Bakalaura darba temats ir “Motivācija Korporatīvās Sociālās Atbildības Stratēģijā Latvijas Mazumtirdzniecības Sektora Ietvaros”. Galvenie pētījumā aptvertie jautājumi ir konceptuālie ietvari, kas saistīti ar sociālas atzinības motivāciju, konkurences priekšrocību, reklāmu un valsts iestādēm; papildinot, autors darbā ietver vairākus esošos pētījumus Latvijas privātā sektora robežās. Papildinot, darbs iekļauj analīzi par iepriekš minētajām motivācijām 12 Latvijas mazumtirdzniecības iestādēs. Rezultātā, autors sniedz ieteikumus industrijas pārstāvjiem par to kā gūt labumu no korporatīvās sociālas atbildības iekšējās motivācijas.
Pavisam darbā izmantotas astoņas sadaļas, divas figūras, sešpadsmit tabulas un četri pielikumi.
Bakalaura darba valoda ir angļu valoda. |
Atslēgas vārdi |
Korporatīvā sociālā atbildība; KSA; KSA motīvies; Motīvi Korporatīvās sociālās atbildības; KSA stratēģijas |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Corporate Social Responsibility; CSR; Motives in CSR; Motives in Corporate Social Responsibility; CSR Strategies |
Valoda |
eng |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
03.04.2017 12:07:07 |