Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Management in international business |
Title in original language |
Motivācija korporatīvās sociālās atbildības stratēģijā Latvijas mazumtirdzniecības sektora ietvaros |
Title in English |
Motives in Corporate Social Responsibility Strategies within Latvian Business Retail Sector |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
J.Grēviņš, J.Bancrof, L.Kristberga |
Reviewer |
K.J.Ātrens |
Abstract |
ABSTRACT (IN LATVIAN)
Šī Bakalaura darba temats ir “Motivācija Korporatīvās Sociālās Atbildības Stratēģijā Latvijas Mazumtirdzniecības Sektora Ietvaros”. Galvenie pētījumā aptvertie jautājumi ir konceptuālie ietvari, kas saistīti ar sociālas atzinības motivāciju, konkurences priekšrocību, reklāmu un valsts iestādēm; papildinot, autors darbā ietver vairākus esošos pētījumus Latvijas privātā sektora robežās. Papildinot, darbs iekļauj analīzi par iepriekš minētajām motivācijām 12 Latvijas mazumtirdzniecības iestādēs. Rezultātā, autors sniedz ieteikumus industrijas pārstāvjiem par to kā gūt labumu no korporatīvās sociālas atbildības iekšējās motivācijas.
Pavisam darbā izmantotas astoņas sadaļas, divas figūras, sešpadsmit tabulas un četri pielikumi.
Bakalaura darba valoda ir angļu valoda. |
Keywords |
Korporatīvā sociālā atbildība; KSA; KSA motīvies; Motīvi Korporatīvās sociālās atbildības; KSA stratēģijas |
Keywords in English |
Corporate Social Responsibility; CSR; Motives in CSR; Motives in Corporate Social Responsibility; CSR Strategies |
Language |
eng |
Year |
2017 |
Date and time of uploading |
03.04.2017 12:07:07 |