Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Pārdošanas apjoma palielināšana, uzlabojot mārketinga komunikāciju: iCredo izpēte |
Nosaukums angļu valodā |
Driving Sales by Improved Marketing Communication: The Case of iCredo |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
J.Grēviņš, J.Bancrof, L.Kristberga |
Recenzents |
G.Mathers |
Anotācija |
Bakalaura darba tēma ir “Pārdošanas apjoma palielināšana, uzlabojot mārketinga komunikāciju: iCredo izpēte”.
Mārketinga komunikācijas un pārdošanas apjoma palielināšana ir aktuālas tēmas jebkuram uzņēmumam, kas veic preču vai pakalpojumu piedāvāšanu klientiem. Uzņēmumi tiecas iegūt dinamisku virzību tirgū, stabilitāti attiecīgajā jomā un atpazīstamību. Darba mērķis ir izpētīt un ieteikt ierosinājumus, kā uzlabot iCredo mārketinga komunikāciju, lai palielinātu pārdošanas apjomus Latvijā.
Galvenie koncepti literatūras apskatā ir mārketinga komunikācijas instrumenti, integrētās mārketinga komunikācijas, kā arī lēmumu pieņemšanas vienības. Galvenais informācijas avots pētījuma daļā ir desmit intervijas ar tenisa treneriem un spēlētājiem.
Bakalaura darbs satur 33 lapas, 1 grafisku attēlu, 4 tabulas un 1 pielikumu.
Bakalaura darba valoda ir angļu valoda. |
Atslēgas vārdi |
mārketinga komunikācijas instrumenti, integrētās mārketinga komunikācijas, tenisa mašīnas, iCredo, pārdošanas apjoma palielināšana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
marketing communications, marketing communications mix, integrated marketing communications, portable tennis ball machines |
Valoda |
eng |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
02.04.2017 23:59:31 |