Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Vadīšana starptautiskos uzņēmumos
Nosaukums Pārdošanas apjoma palielināšana, uzlabojot mārketinga komunikāciju: iCredo izpēte
Nosaukums angļu valodā Driving Sales by Improved Marketing Communication: The Case of iCredo
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs J.Grēviņš, J.Bancrof, L.Kristberga
Recenzents G.Mathers
Anotācija Bakalaura darba tēma ir “Pārdošanas apjoma palielināšana, uzlabojot mārketinga komunikāciju: iCredo izpēte”. Mārketinga komunikācijas un pārdošanas apjoma palielināšana ir aktuālas tēmas jebkuram uzņēmumam, kas veic preču vai pakalpojumu piedāvāšanu klientiem. Uzņēmumi tiecas iegūt dinamisku virzību tirgū, stabilitāti attiecīgajā jomā un atpazīstamību. Darba mērķis ir izpētīt un ieteikt ierosinājumus, kā uzlabot iCredo mārketinga komunikāciju, lai palielinātu pārdošanas apjomus Latvijā. Galvenie koncepti literatūras apskatā ir mārketinga komunikācijas instrumenti, integrētās mārketinga komunikācijas, kā arī lēmumu pieņemšanas vienības. Galvenais informācijas avots pētījuma daļā ir desmit intervijas ar tenisa treneriem un spēlētājiem. Bakalaura darbs satur 33 lapas, 1 grafisku attēlu, 4 tabulas un 1 pielikumu. Bakalaura darba valoda ir angļu valoda.
Atslēgas vārdi mārketinga komunikācijas instrumenti, integrētās mārketinga komunikācijas, tenisa mašīnas, iCredo, pārdošanas apjoma palielināšana
Atslēgas vārdi angļu valodā marketing communications, marketing communications mix, integrated marketing communications, portable tennis ball machines
Valoda eng
Gads 2017
Darba augšupielādes datums un laiks 02.04.2017 23:59:31