Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Management in international business |
Title in original language |
Pārdošanas apjoma palielināšana, uzlabojot mārketinga komunikāciju: iCredo izpēte |
Title in English |
Driving Sales by Improved Marketing Communication: The Case of iCredo |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
J.Grēviņš, J.Bancrof, L.Kristberga |
Reviewer |
G.Mathers |
Abstract |
Bakalaura darba tēma ir “Pārdošanas apjoma palielināšana, uzlabojot mārketinga komunikāciju: iCredo izpēte”.
Mārketinga komunikācijas un pārdošanas apjoma palielināšana ir aktuālas tēmas jebkuram uzņēmumam, kas veic preču vai pakalpojumu piedāvāšanu klientiem. Uzņēmumi tiecas iegūt dinamisku virzību tirgū, stabilitāti attiecīgajā jomā un atpazīstamību. Darba mērķis ir izpētīt un ieteikt ierosinājumus, kā uzlabot iCredo mārketinga komunikāciju, lai palielinātu pārdošanas apjomus Latvijā.
Galvenie koncepti literatūras apskatā ir mārketinga komunikācijas instrumenti, integrētās mārketinga komunikācijas, kā arī lēmumu pieņemšanas vienības. Galvenais informācijas avots pētījuma daļā ir desmit intervijas ar tenisa treneriem un spēlētājiem.
Bakalaura darbs satur 33 lapas, 1 grafisku attēlu, 4 tabulas un 1 pielikumu.
Bakalaura darba valoda ir angļu valoda. |
Keywords |
mārketinga komunikācijas instrumenti, integrētās mārketinga komunikācijas, tenisa mašīnas, iCredo, pārdošanas apjoma palielināšana |
Keywords in English |
marketing communications, marketing communications mix, integrated marketing communications, portable tennis ball machines |
Language |
eng |
Year |
2017 |
Date and time of uploading |
02.04.2017 23:59:31 |