Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Management in international business
Title in original language Pārdošanas apjoma palielināšana, uzlabojot mārketinga komunikāciju: iCredo izpēte
Title in English Driving Sales by Improved Marketing Communication: The Case of iCredo
Department 01B00 Riga Business School
Scientific advisor J.Grēviņš, J.Bancrof, L.Kristberga
Reviewer G.Mathers
Abstract Bakalaura darba tēma ir “Pārdošanas apjoma palielināšana, uzlabojot mārketinga komunikāciju: iCredo izpēte”. Mārketinga komunikācijas un pārdošanas apjoma palielināšana ir aktuālas tēmas jebkuram uzņēmumam, kas veic preču vai pakalpojumu piedāvāšanu klientiem. Uzņēmumi tiecas iegūt dinamisku virzību tirgū, stabilitāti attiecīgajā jomā un atpazīstamību. Darba mērķis ir izpētīt un ieteikt ierosinājumus, kā uzlabot iCredo mārketinga komunikāciju, lai palielinātu pārdošanas apjomus Latvijā. Galvenie koncepti literatūras apskatā ir mārketinga komunikācijas instrumenti, integrētās mārketinga komunikācijas, kā arī lēmumu pieņemšanas vienības. Galvenais informācijas avots pētījuma daļā ir desmit intervijas ar tenisa treneriem un spēlētājiem. Bakalaura darbs satur 33 lapas, 1 grafisku attēlu, 4 tabulas un 1 pielikumu. Bakalaura darba valoda ir angļu valoda.
Keywords mārketinga komunikācijas instrumenti, integrētās mārketinga komunikācijas, tenisa mašīnas, iCredo, pārdošanas apjoma palielināšana
Keywords in English marketing communications, marketing communications mix, integrated marketing communications, portable tennis ball machines
Language eng
Year 2017
Date and time of uploading 02.04.2017 23:59:31