Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Biznesa modelis Saldus kultūras namam |
Nosaukums angļu valodā |
Business Model for Culture Centre of Saldus |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
J.Grēviņš, J.Bancrof, L.Kristberga |
Recenzents |
T.Ņikitina |
Anotācija |
Bakalaura darba mērķis ir izveidot ilgtspējīgu biznesa modeli Saldus kultūras namam, kurš tika slēgts 2014. gadā tehnisku iemeslu dēļ. Darbs ir sadalīts sešās biznesa modeļa daļās izmantojot Trans Europe Halles ziņojumu par veiksmīgu kultūras nama izveidi.
Intervijās un aptaujā tika noskaidrots, ka Saldus iedzīvotājiem ir nepieciešams kultūras nams un Saldus kompāniju vadītāji būtu gatavi atbalstīt tā izveidi. Saldus kultūras namam 2017. gadā tika piešķirts rekonstrukcijai nepieciešamais finansējums, tomēr, papildus pētījums nepieciešams kultūras nama satura un atmosfēras izveidei, kas nodrošinātu kultūras nama apmeklētību nākotnē.
Darbs izstrādāts angļu valodā. Tā kopējais apjoms ir 54 lapaspuses, tajā skaitā 1 tabula, 12 attēli, 2 pielikumi un 41 avots.
Atslēgvārdi: kultūra, kultūras nams, Saldus, biznesa modelis, Trans Europe Halles. |
Atslēgas vārdi |
Kultūra, Kultūras nams, Saldus, Biznesa modelis, Trans Europe Halles |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Culture, Culture Centre, Saldus, Business Model, Trans Europe Halles |
Valoda |
eng |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
02.04.2017 20:58:12 |