Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Management in international business |
Title in original language |
Biznesa modelis Saldus kultūras namam |
Title in English |
Business Model for Culture Centre of Saldus |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
J.Grēviņš, J.Bancrof, L.Kristberga |
Reviewer |
T.Ņikitina |
Abstract |
Bakalaura darba mērķis ir izveidot ilgtspējīgu biznesa modeli Saldus kultūras namam, kurš tika slēgts 2014. gadā tehnisku iemeslu dēļ. Darbs ir sadalīts sešās biznesa modeļa daļās izmantojot Trans Europe Halles ziņojumu par veiksmīgu kultūras nama izveidi.
Intervijās un aptaujā tika noskaidrots, ka Saldus iedzīvotājiem ir nepieciešams kultūras nams un Saldus kompāniju vadītāji būtu gatavi atbalstīt tā izveidi. Saldus kultūras namam 2017. gadā tika piešķirts rekonstrukcijai nepieciešamais finansējums, tomēr, papildus pētījums nepieciešams kultūras nama satura un atmosfēras izveidei, kas nodrošinātu kultūras nama apmeklētību nākotnē.
Darbs izstrādāts angļu valodā. Tā kopējais apjoms ir 54 lapaspuses, tajā skaitā 1 tabula, 12 attēli, 2 pielikumi un 41 avots.
Atslēgvārdi: kultūra, kultūras nams, Saldus, biznesa modelis, Trans Europe Halles. |
Keywords |
Kultūra, Kultūras nams, Saldus, Biznesa modelis, Trans Europe Halles |
Keywords in English |
Culture, Culture Centre, Saldus, Business Model, Trans Europe Halles |
Language |
eng |
Year |
2017 |
Date and time of uploading |
02.04.2017 20:58:12 |