Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Inženiertehnika, mehānika un mašīnbūve
Nosaukums Aizdedzes motora liesā degmaisījuma sniegums.
Nosaukums angļu valodā Lean burn performance of SI engine.
Autors Venkata Ram Reddy Marthala
Struktūrvienība 02A00 Ārzemju studentu departaments
Darba vadītājs Dmitrijs Rusovs
Recenzents Jānis Vība
Anotācija In a dual fuel motoru, divi aizpildījumu tiek izmantoti, tajā pašā laikā. Būtisks degviela parasti ir viegli gaistošas struktūras nozīmīgo būtību kopējā vitalitāti sniegto motoru. Papildu degviela, t.i., pilots degviela, tiek ievadīts pēc tam, kad spiediens ir būtisku degvielas gaisa maisījums. Liela daļa no vitalitāti izplūdes nāk no dedzināšanai viegli gaistošas degvielas un nedaudz pasākums benzīna degvielas dod sākt koordinēti stobra infūzijas. Šajā darbā, vienu barelu, spiediena sākuma, koordinēt infūzijas benzīna motors ir izmantoti pārbaudēm dūmu aizplūdes, kad motors strādā kā Dual degvielas motoru, izmantojot benzīnu, kā izmēģinājuma kurināmā un sašķidrinātu naftas gāzi (LPG), kā izvēles degvielu. Par nekustamā mehānisko darba parametru ietekme, piemēram, pilots degvielas apjoms, patēriņš gaisa temperatūra, izplūdes gāzu recirkulācija (EGR), uzņemšana gaisa droselēšanas un infūzijas ātrums uz izgarojumu izplūsmju tika izpētīta. Benzīns degvielas tika izmantota kā izmēģinājuma degvielu, bet LPG tika izmantota kā princips degvielu, kas tika sagatavots uzņemšanas kompleksā. Izmēģinājuma pārbaudes parādīja, ka nabaga izgarojumi izlādējas pie gaismas kravu var uzlabot, izmantojot lielāku pilots degvielas daudzumu, izmantojot EGR, paplašinot uzņemšanas temperatūru un sastāv infūzijas ātrums. Saturs: 89 lappuses, 20 attēli, 2 tabulas, 31 informācijas avoti
Atslēgas vārdi Aizdedzes motora liesā degmaisījuma sniegums
Atslēgas vārdi angļu valodā LEAN BURN PERFORMANCE OF SI ENGINE.STUDY CASE BETWEEN DUAL AND SINGLE FUEL ENGINES
Valoda eng
Gads 2017
Darba augšupielādes datums un laiks 20.01.2017 10:24:20