Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Master
Title of the study programm Engineering Technology, Mechanics and Mechanical Engineering
Title in original language Aizdedzes motora liesā degmaisījuma sniegums.
Title in English Lean burn performance of SI engine.
Department Faculty Of Civil And Mehanical Engineering
Scientific advisor Dmitrijs Rusovs
Reviewer Jānis Vība
Abstract In a dual fuel motoru, divi aizpildījumu tiek izmantoti, tajā pašā laikā. Būtisks degviela parasti ir viegli gaistošas struktūras nozīmīgo būtību kopējā vitalitāti sniegto motoru. Papildu degviela, t.i., pilots degviela, tiek ievadīts pēc tam, kad spiediens ir būtisku degvielas gaisa maisījums. Liela daļa no vitalitāti izplūdes nāk no dedzināšanai viegli gaistošas degvielas un nedaudz pasākums benzīna degvielas dod sākt koordinēti stobra infūzijas. Šajā darbā, vienu barelu, spiediena sākuma, koordinēt infūzijas benzīna motors ir izmantoti pārbaudēm dūmu aizplūdes, kad motors strādā kā Dual degvielas motoru, izmantojot benzīnu, kā izmēģinājuma kurināmā un sašķidrinātu naftas gāzi (LPG), kā izvēles degvielu. Par nekustamā mehānisko darba parametru ietekme, piemēram, pilots degvielas apjoms, patēriņš gaisa temperatūra, izplūdes gāzu recirkulācija (EGR), uzņemšana gaisa droselēšanas un infūzijas ātrums uz izgarojumu izplūsmju tika izpētīta. Benzīns degvielas tika izmantota kā izmēģinājuma degvielu, bet LPG tika izmantota kā princips degvielu, kas tika sagatavots uzņemšanas kompleksā. Izmēģinājuma pārbaudes parādīja, ka nabaga izgarojumi izlādējas pie gaismas kravu var uzlabot, izmantojot lielāku pilots degvielas daudzumu, izmantojot EGR, paplašinot uzņemšanas temperatūru un sastāv infūzijas ātrums. Saturs: 89 lappuses, 20 attēli, 2 tabulas, 31 informācijas avoti
Keywords Aizdedzes motora liesā degmaisījuma sniegums
Keywords in English LEAN BURN PERFORMANCE OF SI ENGINE.STUDY CASE BETWEEN DUAL AND SINGLE FUEL ENGINES
Language eng
Year 2017
Date and time of uploading 20.01.2017 10:24:20