Abstract |
In a dual fuel motoru, divi aizpildījumu tiek izmantoti, tajā pašā laikā. Būtisks degviela
parasti ir viegli gaistošas struktūras nozīmīgo būtību kopējā vitalitāti sniegto motoru.
Papildu degviela, t.i., pilots degviela, tiek ievadīts pēc tam, kad spiediens ir būtisku
degvielas gaisa maisījums. Liela daļa no vitalitāti izplūdes nāk no dedzināšanai viegli
gaistošas degvielas un nedaudz pasākums benzīna degvielas dod sākt koordinēti stobra
infūzijas. Šajā darbā, vienu barelu, spiediena sākuma, koordinēt infūzijas benzīna motors
ir izmantoti pārbaudēm dūmu aizplūdes, kad motors strādā kā Dual degvielas motoru,
izmantojot benzīnu, kā izmēģinājuma kurināmā un sašķidrinātu naftas gāzi (LPG), kā
izvēles degvielu. Par nekustamā mehānisko darba parametru ietekme, piemēram, pilots
degvielas apjoms, patēriņš gaisa temperatūra, izplūdes gāzu recirkulācija (EGR),
uzņemšana gaisa droselēšanas un infūzijas ātrums uz izgarojumu izplūsmju tika izpētīta.
Benzīns degvielas tika izmantota kā izmēģinājuma degvielu, bet LPG tika izmantota kā
princips degvielu, kas tika sagatavots uzņemšanas kompleksā. Izmēģinājuma pārbaudes
parādīja, ka nabaga izgarojumi izlādējas pie gaismas kravu var uzlabot, izmantojot
lielāku pilots degvielas daudzumu, izmantojot EGR, paplašinot uzņemšanas temperatūru
un sastāv infūzijas ātrums.
Saturs: 89 lappuses, 20 attēli, 2 tabulas, 31 informācijas avoti |