Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Pakalpojumu kvalitātes pilnveidošana uzņēmumā" |
Nosaukums angļu valodā |
"Improvement of Service Quality in a Company" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Pr.doc., Mg.oec. J.Jakubāne |
Recenzents |
Lekt.., Mg.oec. S.Polovko |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Marta Tauriņa
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Mg.oec.,doc. Judīte Jakubāne
Bakalaura darba temats: Pakalpojumu kvalitātes pilnveidošana uzņēmumā
Bakalaura darba apjoms: 59 lappuses, 25 attēli, 3 tabulas, 2 pielikumi
Bakalaura darbā izmantotie materiāli: mācību literatūra latviešu un angļu valodās, interneta resursi, uzņēmuma Lec un minies nepublicētā informācija
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Šī brīža pakalpojuma kvalitātes pilnveidošana uzņēmumam nav nodrošinājusi papildus neto apgrozījuma pieaugumu. Anketējot respondentus, secināts, ka pastāv tieša sakarība starp ienākumu līmeni un uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu iegādi- jo augstāks patērētāju ienākumu līmenis, jo biežāk šie pakalpojumi tiek izmantoti. Pēc kvalitātes funkciju izvērtēšanas metodes secināts, ka uzņēmumam jāpaaugstina apkalpojošā personāla sarunu prasme ar klientiem.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts:
Tauriņa M. Pakalpojumu kvalitātes pilnveidošana uzņēmumā: Bakalaura darbs Zinātn.vadītāja Jakubāne J.-Datorsalikums.- Rīga:RTU,2011.- 59 lpp. |
Atslēgas vārdi |
pakalpojumu kvalitāte, |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
service quality |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
02.06.2011 16:33:02 |