Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language "Pakalpojumu kvalitātes pilnveidošana uzņēmumā"
Title in English "Improvement of Service Quality in a Company"
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Pr.doc., Mg.oec. J.Jakubāne
Reviewer Lekt.., Mg.oec. S.Polovko
Abstract Bakalaura darba autors: Marta Tauriņa Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Mg.oec.,doc. Judīte Jakubāne Bakalaura darba temats: Pakalpojumu kvalitātes pilnveidošana uzņēmumā Bakalaura darba apjoms: 59 lappuses, 25 attēli, 3 tabulas, 2 pielikumi Bakalaura darbā izmantotie materiāli: mācību literatūra latviešu un angļu valodās, interneta resursi, uzņēmuma Lec un minies nepublicētā informācija Bakalaura darba galvenie rezultāti: Šī brīža pakalpojuma kvalitātes pilnveidošana uzņēmumam nav nodrošinājusi papildus neto apgrozījuma pieaugumu. Anketējot respondentus, secināts, ka pastāv tieša sakarība starp ienākumu līmeni un uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu iegādi- jo augstāks patērētāju ienākumu līmenis, jo biežāk šie pakalpojumi tiek izmantoti. Pēc kvalitātes funkciju izvērtēšanas metodes secināts, ka uzņēmumam jāpaaugstina apkalpojošā personāla sarunu prasme ar klientiem. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Tauriņa M. Pakalpojumu kvalitātes pilnveidošana uzņēmumā: Bakalaura darbs Zinātn.vadītāja Jakubāne J.-Datorsalikums.- Rīga:RTU,2011.- 59 lpp.
Keywords pakalpojumu kvalitāte,
Keywords in English service quality
Language lv
Year 2011
Date and time of uploading 02.06.2011 16:33:02