Anotācija |
Bakalaura darba tēma ir „Mārketinga stratēģiju izstrāde uzņēmumā”.
Bakalaura darbs sastāv no divām daļām: teorētiskās daļas un analītiskās daļas.
Darba teorētiskajā daļā apskatīti jautājumi, kas saistīti ar mārketinga stratēģiskā plāna izstrādi- nozares vides analīze, mērķa tirgus noteikšana, mērķa definēšana, stratēģijas izstrāde, plāna realizācijas kontrole u.c.
Darba analītiskajā daļā veikta SIA „ABC”, kas nodarbojas ar PE (polietilēna), PVC (polivinilhlorīda), EM (elektrometināmo), KM (kontaktmetināmo) cauruļu savienotājelementu, PVC cauruļu, kā arī baseinu aprīkojuma (sūkņi, filtri) vairumtirdzniecību, mārketinga darbības analīze, izstrādāti priekšlikumi SIA „ABC” turpmākās darbības pilnveidošanai un izveidots ieteicamais mārketinga plāns nākamajam pusgadam. Plānā ietverta preču katalogu izstrāde, reklāmas pilnveidošana, interneta mājas lapas uzlabošana, uzņēmuma logotipa izstrāde, kā arī stratēģisko alternatīvu noteikšana kopumā.
Bakalaura darba apjoms ir 64 lappuses, darbā ir iekļauti 12 attēli un 6 tabulas. |