Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Economics
Title in original language „Marketinga stratēģiju izstrāde uzņēmumā ”
Title in English „Development of marketing strategies in a company”
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Mg.oec., lekt. R.Greitāne
Reviewer Mg.oec., lekt. B.Levina
Abstract Bakalaura darba tēma ir „Mārketinga stratēģiju izstrāde uzņēmumā”. Bakalaura darbs sastāv no divām daļām: teorētiskās daļas un analītiskās daļas. Darba teorētiskajā daļā apskatīti jautājumi, kas saistīti ar mārketinga stratēģiskā plāna izstrādi- nozares vides analīze, mērķa tirgus noteikšana, mērķa definēšana, stratēģijas izstrāde, plāna realizācijas kontrole u.c. Darba analītiskajā daļā veikta SIA „ABC”, kas nodarbojas ar PE (polietilēna), PVC (polivinilhlorīda), EM (elektrometināmo), KM (kontaktmetināmo) cauruļu savienotājelementu, PVC cauruļu, kā arī baseinu aprīkojuma (sūkņi, filtri) vairumtirdzniecību, mārketinga darbības analīze, izstrādāti priekšlikumi SIA „ABC” turpmākās darbības pilnveidošanai un izveidots ieteicamais mārketinga plāns nākamajam pusgadam. Plānā ietverta preču katalogu izstrāde, reklāmas pilnveidošana, interneta mājas lapas uzlabošana, uzņēmuma logotipa izstrāde, kā arī stratēģisko alternatīvu noteikšana kopumā. Bakalaura darba apjoms ir 64 lappuses, darbā ir iekļauti 12 attēli un 6 tabulas.
Keywords Mārketinga stratēģijas
Keywords in English Marketing strategies
Language lv
Year 2011
Date and time of uploading 02.06.2011 11:47:25