Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Sociālais medijs kā jauns mārketinga kanāls
Nosaukums angļu valodā Social media as a new marketing channel
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Vladimirs Šatrevičs
Recenzents Ieva Andersone
Anotācija ANOTĀCIJA Murtuzajevs P. Sociālas Medias kā jauns mārketinga kanāls: Bakalaura darbs / P. Murtuzajevs, Mg.oec. Vladimirs Šatrevičs - Rīga: Rīgas Tehniskā Universitāte, Inženierekonomikas un vadības fakultāte, Ārzemju Studentu Departamenta bakalaura programmas "Uzņēmējdarbība un vadība" 2016. Bakalaura darbs ir uzrakstīts angļu valodā. Bakalaura darba apjoms ir 52 lapas (izņemot pielikumus). Darba saturu veido ievads, analītiska un praktiska daļas, secinājumi un bibliogrāfija. Bibliogrāfija sastāv no 29 informācijas resursiem. Bakalaura darbs satur 15 attēlus, 6 tabulas un 1 pielikumu. Analītiskā daļa ietver sešas apakšsadaļas veltītas sociālo mediju mārketinga koncepciju analīzei, vēsturei un attīstībai. Apskatīti sociālo tīkli kā mārketinga instruments un jauna veida WEB 2.0 mārketings sociālājās medijās,jauna mārketinga pieeja un teorētiskais kopsavilkums. Tiek sniegti visi nepieciešamie statistikas dati, aprēķini un aptauju anketas rezultāti. Praktiskā daļa sastāv no dažām apakšnodaļām, kas ietver globālo sociālo mediju pētījumu. Autora socioloģiskais pētījums var tikt izmantots kā piemērs zīmolu attīstības pasākumiem. Autors ir veicis SVID analīzi, sniedzis aptaujas anketas un aprēķinu rezultātus Deejar zīmolu attīstībai tirgū, piedāvājis pasākumus zīmolu veicināšanu. Pētījuma periods aptver 2013. - 2016. gadus.
Atslēgas vārdi Marketing, Social Media, SWOT analysis, New Marketing Channel.
Atslēgas vārdi angļu valodā Marketing, Social Media, SWOT analysis, New Marketing Channel.
Valoda eng
Gads 2016
Darba augšupielādes datums un laiks 04.01.2017 15:36:51