Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Sociālais medijs kā jauns mārketinga kanāls |
Title in English |
Social media as a new marketing channel |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Vladimirs Šatrevičs |
Reviewer |
Ieva Andersone |
Abstract |
ANOTĀCIJA
Murtuzajevs P. Sociālas Medias kā jauns mārketinga kanāls:
Bakalaura darbs / P. Murtuzajevs, Mg.oec. Vladimirs Šatrevičs - Rīga: Rīgas Tehniskā Universitāte, Inženierekonomikas un vadības fakultāte, Ārzemju Studentu Departamenta bakalaura programmas "Uzņēmējdarbība un vadība" 2016.
Bakalaura darbs ir uzrakstīts angļu valodā. Bakalaura darba apjoms ir 52 lapas (izņemot pielikumus). Darba saturu veido ievads, analītiska un praktiska daļas, secinājumi un bibliogrāfija. Bibliogrāfija sastāv no 29 informācijas resursiem. Bakalaura darbs satur 15 attēlus, 6 tabulas un 1 pielikumu.
Analītiskā daļa ietver sešas apakšsadaļas veltītas sociālo mediju mārketinga koncepciju analīzei, vēsturei un attīstībai. Apskatīti sociālo tīkli kā mārketinga instruments un jauna veida WEB 2.0 mārketings sociālājās medijās,jauna mārketinga pieeja un teorētiskais kopsavilkums.
Tiek sniegti visi nepieciešamie statistikas dati, aprēķini un aptauju anketas rezultāti.
Praktiskā daļa sastāv no dažām apakšnodaļām, kas ietver globālo sociālo mediju pētījumu. Autora socioloģiskais pētījums var tikt izmantots kā piemērs zīmolu attīstības pasākumiem. Autors ir veicis SVID analīzi, sniedzis aptaujas anketas un aprēķinu rezultātus Deejar zīmolu attīstībai tirgū, piedāvājis pasākumus zīmolu veicināšanu.
Pētījuma periods aptver 2013. - 2016. gadus. |
Keywords |
Marketing, Social Media, SWOT analysis, New Marketing Channel. |
Keywords in English |
Marketing, Social Media, SWOT analysis, New Marketing Channel. |
Language |
eng |
Year |
2016 |
Date and time of uploading |
04.01.2017 15:36:51 |