Anotācija |
Akhmadkhujaev S. Mārketings medicīnā: Bakalaura darbs / S.Akhmadkhujaev, doc. Ieva Andersone – Rīga: Rīgas Tehniskā universitāte, Inženierekonomikas un vadības fakultāte, Ārzemju studiju departaments, akadēmiskā bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 2016.
Bakalaura darbs ir uzrakstīts angļu valodā. Bakalaura darba apjoms ir 54 lapaspuses (neskaitot pielikumus). Darbs sastāv no ievada, analītiskās daļas, praktiskās daļas, secinājumiem un bibliogrāfiskā saraksta. Bibliogrāfiskajā sarakstā ir iekļauti 33 informācijas avoti.
Analītiskajā daļā četrās nodaļās ir veikta medicīnas mārketinga koncepta analīze, medicīnas pakalpojumu un produktu reklāmas iezīmes, raksturotas cenu veidošananas metodes.
Darbā ir iekļauti nepieciešamie piemēri, statistikas dati, aprēķini un aptaujas rezultāti.
Bakalaura darba praktiskā daļa sastāv no piecām nodaļām, kurās ir veikta Uzbekistānas klīnikas Medlans mārketinga analīze, veikta ārējās vides analīze, SVID analīze, apkopoti aptaujas rezultāti un izstrādāti virzīšanas pasākumu priekšlikumi.
Pētījuma periods ir no 2014.-2016.
Bakalaura darbā iekļauti 10 attēli, 9 tabulas un 1 pielikum |