Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Transportbūves |
Nosaukums |
„Nepārtrauktu dzelzsbetona tiltu laidumu būvniecības metodes” („Tilts pār Juglas kanālu, Rīgas Ziemeļu transporta koridorā, 1.posms”) |
Nosaukums angļu valodā |
„Construction Methods of Continuous Reinforced Concrete Bridges Spans” („Bridge over Juglas Channel in 1st Section of Riga Norther Transport Corridor”) |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
V.Straupe |
Recenzents |
A.Paeglītis, prof. |
Anotācija |
Bakalaura darba uzdevums ir izpētīt nepārtrauktu dzelzsbetona tiltu laidumu būvniecības metodes. Izpētē tiek apskatītas trīs būvniecības metodes:
1. Garenuzbīdīšana;
2. Līdzsvarotā konsolmontāža;
3. Betonēšana uz turām.
Darba gaitā ir izpētīta literatūra par katru metodi, kā arī apskatīti Latvijas tiltu piemēri kuri tika būvēti ar šo metožu palīdzību. Pētnieciskajā daļā ir noteikta katras metodes ietekme uz būvniecības palīgkonstrukciju izmaksām un būvniecības laiku, kas arī ir bakalaura darba mērķis. Pētnieciskajā daļā tiek izmantots tilts ar saspriegtu dzelzsbetona kastveida laiduma šķērsgriezumu.
Inženierprojekta daļā ir izstrādāts būvprojekts tiltam pār Juglas kanālu, Rīgas Ziemeļu transporta koridorā, 1. posmā. Darba mērķis bija izstrādāt tehniski un ekonomiski pamatotu tilta būvprojekta risinājumu. Darbs satur būves variantus un to salīdzinājumu, konstrukciju aprakstus, aplēses un to pamatojums, kā arī detalizētus konstrukciju rasējumus.
Darbā ir 214 lapaspuses, 53 attēli, 44 tabulas, 18 literatūras avotu un 6 pielikumi. |
Atslēgas vārdi |
Tiltu būvniecības metodes, saspriegts dzlezsbetona tilts |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Bridge construction methods, prestressed concrete bridge |
Valoda |
lv |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
03.01.2017 10:23:35 |