Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Cenu veidošana tirdzniecībā" |
Nosaukums angļu valodā |
"Pricing in commerce" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Mg.oec.,lekt. I.Andersone |
Recenzents |
Mg.oec.,lekt. I.Ozoliņa-Ozola |
Anotācija |
Santas Segliņas bakalaura darba tēma ir Cenu veidošana tirdzniecībā. Darbs ir izstrādāts latviešu valodā.
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt cenu veidošanās mehānismu tirdzniecībā. Bakalaura darbs sastāv no divām daļām. Analītiskās apskata daļas saturu veido: cenas būtība, cenu politika, cenu veidošanās metodes, pieprasījuma ietekme uz cenu, cenu konkurence, cenu stratēģija, atlaižu sistēmas, valsts likumdošanas ietekme, cenu noteikšanas process. Pētījumu un aprēķinu daļas saturu veido SIA Rimi Latvia cenu veidošanas analīze un gala cenas izveides aprēķini: ir veikts Rimi Latvia raksturojums, apskatītas Rimi Latvia cenu stratēģijas, cenu politika, Rimi Latvia cenu veidošana un cenu akcijas, apskatīti pārdošanas apjomi un veikta klientu aptauja, lai noskaidrotu cik apmierināti ir klienti ar cenu līmeni Rimi veikalos, apskatīta cenu veidošanās mazumtirdzniecībā kopumā, un kas tās ietekmē.
Nobeigumā tiek izdarīti secinājumi un izteikti priekšlikumi.
Bakalaura darba apraksta daļas apjoms 51 lapaspuse. Darbā ir 8 tabulas, 15 attēli un 28 izmantotās literatūras avoti. |
Atslēgas vārdi |
Cenu veidošana tirdzniecībā |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Pricing in commerce |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
01.06.2011 10:07:30 |