Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums "Cenu veidošana tirdzniecībā"
Nosaukums angļu valodā "Pricing in commerce"
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Mg.oec.,lekt. I.Andersone
Recenzents Mg.oec.,lekt. I.Ozoliņa-Ozola
Anotācija Santas Segliņas bakalaura darba tēma ir Cenu veidošana tirdzniecībā. Darbs ir izstrādāts latviešu valodā. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt cenu veidošanās mehānismu tirdzniecībā. Bakalaura darbs sastāv no divām daļām. Analītiskās apskata daļas saturu veido: cenas būtība, cenu politika, cenu veidošanās metodes, pieprasījuma ietekme uz cenu, cenu konkurence, cenu stratēģija, atlaižu sistēmas, valsts likumdošanas ietekme, cenu noteikšanas process. Pētījumu un aprēķinu daļas saturu veido SIA Rimi Latvia cenu veidošanas analīze un gala cenas izveides aprēķini: ir veikts Rimi Latvia raksturojums, apskatītas Rimi Latvia cenu stratēģijas, cenu politika, Rimi Latvia cenu veidošana un cenu akcijas, apskatīti pārdošanas apjomi un veikta klientu aptauja, lai noskaidrotu cik apmierināti ir klienti ar cenu līmeni Rimi veikalos, apskatīta cenu veidošanās mazumtirdzniecībā kopumā, un kas tās ietekmē. Nobeigumā tiek izdarīti secinājumi un izteikti priekšlikumi. Bakalaura darba apraksta daļas apjoms 51 lapaspuse. Darbā ir 8 tabulas, 15 attēli un 28 izmantotās literatūras avoti.
Atslēgas vārdi Cenu veidošana tirdzniecībā
Atslēgas vārdi angļu valodā Pricing in commerce
Valoda lv
Gads 2011
Darba augšupielādes datums un laiks 01.06.2011 10:07:30