Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
"Cenu veidošana tirdzniecībā" |
Title in English |
"Pricing in commerce" |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Mg.oec.,lekt. I.Andersone |
Reviewer |
Mg.oec.,lekt. I.Ozoliņa-Ozola |
Abstract |
Santas Segliņas bakalaura darba tēma ir Cenu veidošana tirdzniecībā. Darbs ir izstrādāts latviešu valodā.
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt cenu veidošanās mehānismu tirdzniecībā. Bakalaura darbs sastāv no divām daļām. Analītiskās apskata daļas saturu veido: cenas būtība, cenu politika, cenu veidošanās metodes, pieprasījuma ietekme uz cenu, cenu konkurence, cenu stratēģija, atlaižu sistēmas, valsts likumdošanas ietekme, cenu noteikšanas process. Pētījumu un aprēķinu daļas saturu veido SIA Rimi Latvia cenu veidošanas analīze un gala cenas izveides aprēķini: ir veikts Rimi Latvia raksturojums, apskatītas Rimi Latvia cenu stratēģijas, cenu politika, Rimi Latvia cenu veidošana un cenu akcijas, apskatīti pārdošanas apjomi un veikta klientu aptauja, lai noskaidrotu cik apmierināti ir klienti ar cenu līmeni Rimi veikalos, apskatīta cenu veidošanās mazumtirdzniecībā kopumā, un kas tās ietekmē.
Nobeigumā tiek izdarīti secinājumi un izteikti priekšlikumi.
Bakalaura darba apraksta daļas apjoms 51 lapaspuse. Darbā ir 8 tabulas, 15 attēli un 28 izmantotās literatūras avoti. |
Keywords |
Cenu veidošana tirdzniecībā |
Keywords in English |
Pricing in commerce |
Language |
lv |
Year |
2011 |
Date and time of uploading |
01.06.2011 10:07:30 |