Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Automātika un datortehnika |
Nosaukums |
Interaktīvas scēnas vizuālās daļas veidošana |
Nosaukums angļu valodā |
Visualization of an Interactive Scene |
Struktūrvienība |
12600 Viedo datortehnoloģiju institūts |
Darba vadītājs |
O. Krutikova |
Recenzents |
|
Anotācija |
Bakalaura darbs sastāv no 2 daļām – teorētiskās un praktiskās. Darba mērķis – izveidot spēļu personāžu modeļus, kuri sastāv no mazāka poligonu skaitam saglabājot modeļa kvalitāti, kuru var iegūt, izmantojot modeļus ar lielu poligonu skaitu. Tika izpētītas dažādas spēļu modeļu izstrādes metodes. Darbā tiek aprakstīti vairāki personāžu modelēšanas etapi.
Teorētiskā daļā tiek aprakstīti spēles personāža veidošanas nosacījumi un trīs dimensiju modelēšanas programmas: Autodesk Maya, Zbrush un Marvelous Designer.
Praktiskā daļa sastāv no personāžu modelēšanas etapu aprakstiem, kuri atspoguļoti divos dažādos spēļu modeļu metožu piemēros.
Darbs sastāv no: 57 lpp teksts, 57 attēli, 17 nosaukumu informācijas avoti, 1 pielikums, 1 CD disks. |
Atslēgas vārdi |
SPĒLES MODEĻI, MODELĒŠANAS ETAPI, MODELEŠANAS PROGRAMMAS |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
GAME MODELS, MODELING STAGES, MODELING PACKAGES |
Valoda |
lv |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
10.06.2016 15:06:06 |