Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Automātika un datortehnika
Nosaukums Interaktīvas scēnas vizuālās daļas veidošana
Nosaukums angļu valodā Visualization of an Interactive Scene
Struktūrvienība 12200 Datorvadības,automātikas un datortehnikas institūts
Darba vadītājs O. Krutikova
Recenzents
Anotācija Bakalaura darbs sastāv no 2 daļām – teorētiskās un praktiskās. Darba mērķis – izveidot spēļu personāžu modeļus, kuri sastāv no mazāka poligonu skaitam saglabājot modeļa kvalitāti, kuru var iegūt, izmantojot modeļus ar lielu poligonu skaitu. Tika izpētītas dažādas spēļu modeļu izstrādes metodes. Darbā tiek aprakstīti vairāki personāžu modelēšanas etapi. Teorētiskā daļā tiek aprakstīti spēles personāža veidošanas nosacījumi un trīs dimensiju modelēšanas programmas: Autodesk Maya, Zbrush un Marvelous Designer. Praktiskā daļa sastāv no personāžu modelēšanas etapu aprakstiem, kuri atspoguļoti divos dažādos spēļu modeļu metožu piemēros. Darbs sastāv no: 57 lpp teksts, 57 attēli, 17 nosaukumu informācijas avoti, 1 pielikums, 1 CD disks.
Atslēgas vārdi SPĒLES MODEĻI, MODELĒŠANAS ETAPI, MODELEŠANAS PROGRAMMAS
Atslēgas vārdi angļu valodā GAME MODELS, MODELING STAGES, MODELING PACKAGES
Valoda lv
Gads 2016
Darba augšupielādes datums un laiks 10.06.2016 15:06:06