Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Automation and Computer Engineering |
Title in original language |
Interaktīvas scēnas vizuālās daļas veidošana |
Title in English |
Visualization of an Interactive Scene |
Department |
Viedo datortehnoloģiju institūts |
Scientific advisor |
O. Krutikova |
Reviewer |
|
Abstract |
Bakalaura darbs sastāv no 2 daļām – teorētiskās un praktiskās. Darba mērķis – izveidot spēļu personāžu modeļus, kuri sastāv no mazāka poligonu skaitam saglabājot modeļa kvalitāti, kuru var iegūt, izmantojot modeļus ar lielu poligonu skaitu. Tika izpētītas dažādas spēļu modeļu izstrādes metodes. Darbā tiek aprakstīti vairāki personāžu modelēšanas etapi.
Teorētiskā daļā tiek aprakstīti spēles personāža veidošanas nosacījumi un trīs dimensiju modelēšanas programmas: Autodesk Maya, Zbrush un Marvelous Designer.
Praktiskā daļa sastāv no personāžu modelēšanas etapu aprakstiem, kuri atspoguļoti divos dažādos spēļu modeļu metožu piemēros.
Darbs sastāv no: 57 lpp teksts, 57 attēli, 17 nosaukumu informācijas avoti, 1 pielikums, 1 CD disks. |
Keywords |
SPĒLES MODEĻI, MODELĒŠANAS ETAPI, MODELEŠANAS PROGRAMMAS |
Keywords in English |
GAME MODELS, MODELING STAGES, MODELING PACKAGES |
Language |
lv |
Year |
2016 |
Date and time of uploading |
10.06.2016 15:06:06 |