Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Automation and Computer Engineering
Title in original language Interaktīvas scēnas vizuālās daļas veidošana
Title in English Visualization of an Interactive Scene
Department Viedo datortehnoloģiju institūts
Scientific advisor O. Krutikova
Reviewer
Abstract Bakalaura darbs sastāv no 2 daļām – teorētiskās un praktiskās. Darba mērķis – izveidot spēļu personāžu modeļus, kuri sastāv no mazāka poligonu skaitam saglabājot modeļa kvalitāti, kuru var iegūt, izmantojot modeļus ar lielu poligonu skaitu. Tika izpētītas dažādas spēļu modeļu izstrādes metodes. Darbā tiek aprakstīti vairāki personāžu modelēšanas etapi. Teorētiskā daļā tiek aprakstīti spēles personāža veidošanas nosacījumi un trīs dimensiju modelēšanas programmas: Autodesk Maya, Zbrush un Marvelous Designer. Praktiskā daļa sastāv no personāžu modelēšanas etapu aprakstiem, kuri atspoguļoti divos dažādos spēļu modeļu metožu piemēros. Darbs sastāv no: 57 lpp teksts, 57 attēli, 17 nosaukumu informācijas avoti, 1 pielikums, 1 CD disks.
Keywords SPĒLES MODEĻI, MODELĒŠANAS ETAPI, MODELEŠANAS PROGRAMMAS
Keywords in English GAME MODELS, MODELING STAGES, MODELING PACKAGES
Language lv
Year 2016
Date and time of uploading 10.06.2016 15:06:06