Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Automātika un datortehnika |
Nosaukums |
Trīsdimensiju grafikas lietojuma izveide, izmantojot SWIFT un METAL iespējas |
Nosaukums angļu valodā |
The Creation of the Three-Dimensional Graphics Application Using SWIFT and METAL |
Struktūrvienība |
12600 Viedo datortehnoloģiju institūts |
Darba vadītājs |
A .Sisojevs |
Recenzents |
|
Anotācija |
Darbā izpētīta programmēšanas valoda Swift 2, kas tiek pielietota 3D lietojuma “Kosmosa lidojums...” izveidē iOS ierīcēm. Svarīgs darba aspekts ir izmantot Metal lietojumprogrammas saskarni (API), kas nodrošina efektīvāku grafiskā un centrālā procesoru savstarpējo sadarbību scēnas vizualizēšanā. Programmas izveide notiek izmantojot programmatūras izstrādes vidi Apple Xcode, kurā iekļauti ietvari, kas ļauj izmantot iOS ierīču iespējas. Galvenais izmantotais ietvars ir SceneKit, kas palīdz veidot 3D lietojumus, it sevišķi spēles, tās automātiski pielāgojot Metal API, nodrošinot Collada formāta3D modeļu importu, fizikālo īpašību dzinēju, daļiņu sistēmas ģeneratoru, materiālu piešķiršanu, gaismu, kameru un citas 3D objektu programmēšanas iespējas.
Izveidotā programma tiek papildināta ar akselometra, dadzskārienjūtīgā ekrāna, ekrāna spēka sensora, attālinātās Bluetooh vadības iespējām, lietojuma izvēlnes un pamācības izveidi un skaņu pievienošanu lietojumam. |
Atslēgas vārdi |
SWIFT PROGRAMMĒŠANAS VALODA, SCENEKIT IETVARS, METAL API, LIETOJUMA IZVEIDE IOS IERĪCĒM |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
SWIFT PROGRAMMING LANGUAGE, SCENEKIT FRAMEWORK, MEATAL API, APPLICATION DEVELOPMENT FOR IOS DEVICES |
Valoda |
lv |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
10.06.2016 07:34:30 |