Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Automātika un datortehnika
Nosaukums Trīsdimensiju grafikas lietojuma izveide, izmantojot SWIFT un METAL iespējas
Nosaukums angļu valodā The Creation of the Three-Dimensional Graphics Application Using SWIFT and METAL
Autors Armands Bērziņš
Struktūrvienība 12200 Datorvadības,automātikas un datortehnikas institūts
Darba vadītājs A .Sisojevs
Recenzents
Anotācija Darbā izpētīta programmēšanas valoda Swift 2, kas tiek pielietota 3D lietojuma “Kosmosa lidojums...” izveidē iOS ierīcēm. Svarīgs darba aspekts ir izmantot Metal lietojumprogrammas saskarni (API), kas nodrošina efektīvāku grafiskā un centrālā procesoru savstarpējo sadarbību scēnas vizualizēšanā. Programmas izveide notiek izmantojot programmatūras izstrādes vidi Apple Xcode, kurā iekļauti ietvari, kas ļauj izmantot iOS ierīču iespējas. Galvenais izmantotais ietvars ir SceneKit, kas palīdz veidot 3D lietojumus, it sevišķi spēles, tās automātiski pielāgojot Metal API, nodrošinot Collada formāta3D modeļu importu, fizikālo īpašību dzinēju, daļiņu sistēmas ģeneratoru, materiālu piešķiršanu, gaismu, kameru un citas 3D objektu programmēšanas iespējas. Izveidotā programma tiek papildināta ar akselometra, dadzskārienjūtīgā ekrāna, ekrāna spēka sensora, attālinātās Bluetooh vadības iespējām, lietojuma izvēlnes un pamācības izveidi un skaņu pievienošanu lietojumam.
Atslēgas vārdi SWIFT PROGRAMMĒŠANAS VALODA, SCENEKIT IETVARS, METAL API, LIETOJUMA IZVEIDE IOS IERĪCĒM
Atslēgas vārdi angļu valodā SWIFT PROGRAMMING LANGUAGE, SCENEKIT FRAMEWORK, MEATAL API, APPLICATION DEVELOPMENT FOR IOS DEVICES
Valoda lv
Gads 2016
Darba augšupielādes datums un laiks 10.06.2016 07:34:30