Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Master
Title of the study programm Automation and Computer Engineering
Title in original language Trīsdimensiju grafikas lietojuma izveide, izmantojot SWIFT un METAL iespējas
Title in English The Creation of the Three-Dimensional Graphics Application Using SWIFT and METAL
Author Armands Bērziņš
Department 12200 Institute of Computer Control, Automation and Computer Engineering
Scientific advisor A .Sisojevs
Reviewer
Abstract Darbā izpētīta programmēšanas valoda Swift 2, kas tiek pielietota 3D lietojuma “Kosmosa lidojums...” izveidē iOS ierīcēm. Svarīgs darba aspekts ir izmantot Metal lietojumprogrammas saskarni (API), kas nodrošina efektīvāku grafiskā un centrālā procesoru savstarpējo sadarbību scēnas vizualizēšanā. Programmas izveide notiek izmantojot programmatūras izstrādes vidi Apple Xcode, kurā iekļauti ietvari, kas ļauj izmantot iOS ierīču iespējas. Galvenais izmantotais ietvars ir SceneKit, kas palīdz veidot 3D lietojumus, it sevišķi spēles, tās automātiski pielāgojot Metal API, nodrošinot Collada formāta3D modeļu importu, fizikālo īpašību dzinēju, daļiņu sistēmas ģeneratoru, materiālu piešķiršanu, gaismu, kameru un citas 3D objektu programmēšanas iespējas. Izveidotā programma tiek papildināta ar akselometra, dadzskārienjūtīgā ekrāna, ekrāna spēka sensora, attālinātās Bluetooh vadības iespējām, lietojuma izvēlnes un pamācības izveidi un skaņu pievienošanu lietojumam.
Keywords SWIFT PROGRAMMĒŠANAS VALODA, SCENEKIT IETVARS, METAL API, LIETOJUMA IZVEIDE IOS IERĪCĒM
Keywords in English SWIFT PROGRAMMING LANGUAGE, SCENEKIT FRAMEWORK, MEATAL API, APPLICATION DEVELOPMENT FOR IOS DEVICES
Language lv
Year 2016
Date and time of uploading 10.06.2016 07:34:30