Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Elektronisko pakalpojumu kvalitāte un klientu apmierinātība Latvijā un Uzbekistānā |
Nosaukums angļu valodā |
Online Banking Quality and Customer Satisfaction in Latvia and Uzbekistan |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Jūlija Bistrova |
Recenzents |
Diāna Aleksandrova |
Anotācija |
Autors studē akadēmiskajā studiju programmā "Uzņēmējdarbība un vadīšana". Bakalaura darbs tēma ir: "Online banku kvalitāte un klientu apmierinātība ar Latvijas un Uzbekistānas".
Bakalaura darba mērķis ir izvērtēt klientu lojalitāti un apmierinātību par tiešsaistes banku pakalpojumiem un tās lomu Latvijas un Uzbekistānas banku darbības rezultātu efektivitātes pacugstināšanā.
Analītiskajā daļā autors apkopo un analizē teorētiskos materiālus par tiešsaistes banku pakalpojumiem, kas palīdz izprast pakalpojumu jedzienu tiešsaistes banku. Šī daļa parāda, kas ir tiešsaistes banku pakalpojum un banku sektoru stiprās puses un attīstības iespējas.
Bakalaura darba otrā daļa autors dod priekšlikumus un ieteikumus, lai uzlabotu pakalpojumu kvalitāti un klientu apmierinātību ar tiešsaistes banku pakalpojumiem Latvijā un Uzbekistānā. Arī autors veic banku finanšu analīzi, lai ilustrētu attiecības starp klientu apmierinātību un banku efektivitātes.
Bakalaura darbs piedāva izdarītu secinājumus un priekšlikumus, lai uzlabotu pakalpojumu kvalitāti Latvijā un Uzbekistānā.
Bakalaura darbs sastāv no 63 lappusēm, un satur 23 attēl, 6 formulā, 20 tabulā, 47 literatūras avotus un 1 pielikumu. |
Atslēgas vārdi |
internetbanka , e-pakalpojumi , kvalitāte , apmierinātība |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
internet banking, e-services, quality, satisfaction |
Valoda |
eng |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
06.06.2016 13:33:49 |