Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Elektronisko pakalpojumu kvalitāte un klientu apmierinātība Latvijā un Uzbekistānā
Nosaukums angļu valodā Online Banking Quality and Customer Satisfaction in Latvia and Uzbekistan
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Jūlija Bistrova
Recenzents Diāna Aleksandrova
Anotācija Autors studē akadēmiskajā studiju programmā "Uzņēmējdarbība un vadīšana". Bakalaura darbs tēma ir: "Online banku kvalitāte un klientu apmierinātība ar Latvijas un Uzbekistānas". Bakalaura darba mērķis ir izvērtēt klientu lojalitāti un apmierinātību par tiešsaistes banku pakalpojumiem un tās lomu Latvijas un Uzbekistānas banku darbības rezultātu efektivitātes pacugstināšanā. Analītiskajā daļā autors apkopo un analizē teorētiskos materiālus par tiešsaistes banku pakalpojumiem, kas palīdz izprast pakalpojumu jedzienu tiešsaistes banku. Šī daļa parāda, kas ir tiešsaistes banku pakalpojum un banku sektoru stiprās puses un attīstības iespējas. Bakalaura darba otrā daļa autors dod priekšlikumus un ieteikumus, lai uzlabotu pakalpojumu kvalitāti un klientu apmierinātību ar tiešsaistes banku pakalpojumiem Latvijā un Uzbekistānā. Arī autors veic banku finanšu analīzi, lai ilustrētu attiecības starp klientu apmierinātību un banku efektivitātes. Bakalaura darbs piedāva izdarītu secinājumus un priekšlikumus, lai uzlabotu pakalpojumu kvalitāti Latvijā un Uzbekistānā. Bakalaura darbs sastāv no 63 lappusēm, un satur 23 attēl, 6 formulā, 20 tabulā, 47 literatūras avotus un 1 pielikumu.
Atslēgas vārdi internetbanka , e-pakalpojumi , kvalitāte , apmierinātība
Atslēgas vārdi angļu valodā internet banking, e-services, quality, satisfaction
Valoda eng
Gads 2016
Darba augšupielādes datums un laiks 06.06.2016 13:33:49