Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Elektronisko pakalpojumu kvalitāte un klientu apmierinātība Latvijā un Uzbekistānā
Title in English Online Banking Quality and Customer Satisfaction in Latvia and Uzbekistan
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Jūlija Bistrova
Reviewer Diāna Aleksandrova
Abstract Autors studē akadēmiskajā studiju programmā "Uzņēmējdarbība un vadīšana". Bakalaura darbs tēma ir: "Online banku kvalitāte un klientu apmierinātība ar Latvijas un Uzbekistānas". Bakalaura darba mērķis ir izvērtēt klientu lojalitāti un apmierinātību par tiešsaistes banku pakalpojumiem un tās lomu Latvijas un Uzbekistānas banku darbības rezultātu efektivitātes pacugstināšanā. Analītiskajā daļā autors apkopo un analizē teorētiskos materiālus par tiešsaistes banku pakalpojumiem, kas palīdz izprast pakalpojumu jedzienu tiešsaistes banku. Šī daļa parāda, kas ir tiešsaistes banku pakalpojum un banku sektoru stiprās puses un attīstības iespējas. Bakalaura darba otrā daļa autors dod priekšlikumus un ieteikumus, lai uzlabotu pakalpojumu kvalitāti un klientu apmierinātību ar tiešsaistes banku pakalpojumiem Latvijā un Uzbekistānā. Arī autors veic banku finanšu analīzi, lai ilustrētu attiecības starp klientu apmierinātību un banku efektivitātes. Bakalaura darbs piedāva izdarītu secinājumus un priekšlikumus, lai uzlabotu pakalpojumu kvalitāti Latvijā un Uzbekistānā. Bakalaura darbs sastāv no 63 lappusēm, un satur 23 attēl, 6 formulā, 20 tabulā, 47 literatūras avotus un 1 pielikumu.
Keywords internetbanka , e-pakalpojumi , kvalitāte , apmierinātība
Keywords in English internet banking, e-services, quality, satisfaction
Language eng
Year 2016
Date and time of uploading 06.06.2016 13:33:49