Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Datorsistēmas
Nosaukums Paslēpto objektu spēles ar autentisku sižetu mācīšanās procesa atbalstam
Nosaukums angļu valodā Hidden Object Games with Authentic Story for Learning Support
Struktūrvienība 33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte
Darba vadītājs A.Anohina-Naumeca
Recenzents L.Peņicina, RTU Informācijas tehnoloģijas departamenta vecākais sistēmanalītiķis, LDI pētniece
Anotācija Bakalaura darbā ir apskatīts digitālās spēlēs balstītas mācīšanās jēdziens. Papildus ir apzināti šī mācīšanās veida piemēri un efektivitāte, kā arī ieguvumi no digitālās spēlēs balstītas mācīšanās. Darbā arī izpētīts, kāda nozīme mācību procesā ir autentiskam saturam, kā arī apskatīts paslēpto objektu spēles jēdziens un lietojums. Praktiskajā daļā ir izstrādāta spēles koncepcija un projektējums paslēpto objektu spēlei ar autentisku saturu. Spēle veidota, lai to varētu izmantot zināšanu apguvei par tēmu “attiecības” studiju kursā “Sistēmu teorijas metodes”. Darba pamattekstā ir 52 lappuses, 25 attēli, 2 tabulas, 34 nosaukumu informācijas avoti.
Atslēgas vārdi spēlēs balstīta mācīšanās, autentisks saturs, paslēpto objektu spēles, spēles projektējums
Atslēgas vārdi angļu valodā game based learning, authentic content, hidden object game, game design
Valoda lv
Gads 2016
Darba augšupielādes datums un laiks 05.06.2016 19:38:54