Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Paslēpto objektu spēles ar autentisku sižetu mācīšanās procesa atbalstam |
Nosaukums angļu valodā |
Hidden Object Games with Authentic Story for Learning Support |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
A.Anohina-Naumeca |
Recenzents |
L.Peņicina, RTU Informācijas tehnoloģijas departamenta vecākais sistēmanalītiķis, LDI pētniece |
Anotācija |
Bakalaura darbā ir apskatīts digitālās spēlēs balstītas mācīšanās jēdziens. Papildus ir apzināti šī mācīšanās veida piemēri un efektivitāte, kā arī ieguvumi no digitālās spēlēs balstītas mācīšanās. Darbā arī izpētīts, kāda nozīme mācību procesā ir autentiskam saturam, kā arī apskatīts paslēpto objektu spēles jēdziens un lietojums.
Praktiskajā daļā ir izstrādāta spēles koncepcija un projektējums paslēpto objektu spēlei ar autentisku saturu. Spēle veidota, lai to varētu izmantot zināšanu apguvei par tēmu “attiecības” studiju kursā “Sistēmu teorijas metodes”.
Darba pamattekstā ir 52 lappuses, 25 attēli, 2 tabulas, 34 nosaukumu informācijas avoti. |
Atslēgas vārdi |
spēlēs balstīta mācīšanās, autentisks saturs, paslēpto objektu spēles, spēles projektējums |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
game based learning, authentic content, hidden object game, game design |
Valoda |
lv |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
05.06.2016 19:38:54 |