Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Computer Systems |
Title in original language |
Paslēpto objektu spēles ar autentisku sižetu mācīšanās procesa atbalstam |
Title in English |
Hidden Object Games with Authentic Story for Learning Support |
Department |
Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy |
Scientific advisor |
A.Anohina-Naumeca |
Reviewer |
L.Peņicina, RTU Informācijas tehnoloģijas departamenta vecākais sistēmanalītiķis, LDI pētniece |
Abstract |
Bakalaura darbā ir apskatīts digitālās spēlēs balstītas mācīšanās jēdziens. Papildus ir apzināti šī mācīšanās veida piemēri un efektivitāte, kā arī ieguvumi no digitālās spēlēs balstītas mācīšanās. Darbā arī izpētīts, kāda nozīme mācību procesā ir autentiskam saturam, kā arī apskatīts paslēpto objektu spēles jēdziens un lietojums.
Praktiskajā daļā ir izstrādāta spēles koncepcija un projektējums paslēpto objektu spēlei ar autentisku saturu. Spēle veidota, lai to varētu izmantot zināšanu apguvei par tēmu “attiecības” studiju kursā “Sistēmu teorijas metodes”.
Darba pamattekstā ir 52 lappuses, 25 attēli, 2 tabulas, 34 nosaukumu informācijas avoti. |
Keywords |
spēlēs balstīta mācīšanās, autentisks saturs, paslēpto objektu spēles, spēles projektējums |
Keywords in English |
game based learning, authentic content, hidden object game, game design |
Language |
lv |
Year |
2016 |
Date and time of uploading |
05.06.2016 19:38:54 |