Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums "Mārketinga komunikācijas stratēģija IT uzņēmumos"
Nosaukums angļu valodā "Marketing Communications Strategy at IT Companies"
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Deniss Ščeulovs
Recenzents Tatjana Tambovceva, profesore, Dr.oec.
Anotācija Mārketinga komunikācijas stratēģija IT uzņēmumos
Atslēgas vārdi mārketinga komunikācija, IT uzņēmumi, mārketinga komunikācijas veidi, sociālie tīkli
Atslēgas vārdi angļu valodā Marketin communications, IT companies, marketing mix elements, social portals
Valoda lv
Gads 2016
Darba augšupielādes datums un laiks 02.06.2016 13:47:47